Gjest Fornøyd mor Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 Lille gutten min på to måneder har begynt å sove natten igjennom uten behov for mat. Det føles helt fantastisk! I natt sov han fra kl. 21 til kl. 7. Nå blir vel mange misunnelige, tenker jeg. Han er god og rund og spiser ganske ofte på dagen, særlig ettermiddag og kveld. Er det ikke egentlig litt uvanlig, så tidlig? Det er vel i hvertfall ikke noe å bekymre seg for (håper jeg)? 0 Siter
Gjest soto Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 Det er nok litt uvanlig og du bør være veldig takknemlig for hvor sinnsykt heldig du er! Du fullammer, altså? 0 Siter
Gjest jeg også Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 Sånn hadde jeg det også ) !!! Hun sov hele natten fra hun var 2 1/2 mnd gammel .... kan vel egentlig ikke klage på henne i det hele tatt, for da vi kom hjem fra sykehuset sov hun fra 2300 til 0530, da hun var 2 1/2 mnd sov hun fra 2000 til 0700. Det var verre med lillesøster, hun sov ikke hele natten før hun var 1 1/2 år gammel 0 Siter
vin Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 Ingen grunn til engstelse , så lenge barnet legger normalt på seg ;o) Eldste jenta vår sov rundt fra hun var en uke gammel! Mens lillejenta vår er ,5 år og sover fremdees ikke om nettene ! 0 Siter
Gjest Fornøyd mor Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 Det er nok litt uvanlig og du bør være veldig takknemlig for hvor sinnsykt heldig du er! Du fullammer, altså? Ja, jeg fullammer. Til seksukerskontrollen hadde han lagt slik på seg at legen mente jeg måtte ha fløte i brystene ) 0 Siter
Minigullet Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 Jeg lurer alltid på hvordan folk får til dette. Lar du han ligge å sutre eller våkner han ikke i det hele tatt hele natta? Bruker han smokk? 0 Siter
Gjest Fornøyd mor Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 Jeg lurer alltid på hvordan folk får til dette. Lar du han ligge å sutre eller våkner han ikke i det hele tatt hele natta? Bruker han smokk? Jeg kan love deg at det er ikke min fortjeneste! Jeg har nemlig en fra før, som våknet én til to ganger pr. natt til han var nærmere året. Og jeg gjør ikke noe synderlig annerledes nå. Eneste jeg "gjør" (som jeg også forsøkte sist) er å passe på å mate ham mye på kvelden. Og forsøker gjerne også å unngå at han sover på kvelden, ved f.eks. å holde oppmerksomheten hans og skifte på ham (rister han ikke våken!). Hører ikke et knyst i løpet av natten (og jeg sover lett), og han bruker ikke smokk. 0 Siter
Minigullet Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Jeg kan love deg at det er ikke min fortjeneste! Jeg har nemlig en fra før, som våknet én til to ganger pr. natt til han var nærmere året. Og jeg gjør ikke noe synderlig annerledes nå. Eneste jeg "gjør" (som jeg også forsøkte sist) er å passe på å mate ham mye på kvelden. Og forsøker gjerne også å unngå at han sover på kvelden, ved f.eks. å holde oppmerksomheten hans og skifte på ham (rister han ikke våken!). Hører ikke et knyst i løpet av natten (og jeg sover lett), og han bruker ikke smokk. Oi, da er det håp da...hadde liksom håper det skulle gå seg ti ldenne gangen. Forrige baby måtte også avvennes med pupp om natta og var mye urolig. Men jeg orker ikke skrikemetoder, da er det bedre å bli vekt for pupp. Heldiggrisen. 0 Siter
Gjest sykkelturisten Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Ingen grunn til bekymring...så lenge han sover og er fornøyd og legger på seg så nyt det. Vesla mi har sovet hele natta fra hun var fire uker. Nå er hun snart 3 år. Hun var mye våken på ettermiddag og fram til hun skulle legge seg, og spiste også mye mat da. Det var ingen bevisst handling at det ble sånn med våken+mer mat, hun snudde det rett og slett til slik selv. ...Ja...vi er takknemlig for at det var slik og har fortsatt på denne måten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.