Gå til innhold

huff og huff for en hverdag vi lever i ......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men den var sann - selv om du synes den var idiotisk.

På nyhetene i kveld kom det frem at over 70 % av all grov "hjemmevold" utføres av fremmedkulturelle innvandrere.

Ble du overrasket?

Det finnes ikke så mange av dem i Norge (i hvert fall i følge Sør), men de gjør seg ganske godt "bemerket" - eller hva?

Ifølge meg hva da?

Tull.

Ditt bilde av muslimer er som å bruke folk i indremisjonen som representanter for kristendommen.

Jeg har muslimske venninner som går alene på byen i lærskjørt, kysser hvem de vil, og passer seg selv.

Jeg har muslimske venninner som har kjæresten på overnattingsbesøk - og han var verken muslimsk eller pakistansk (selv om foreldrene hennes var det).

Med vennlig hilsen

Sør. Du må, helt ærlig, innrømme at muslimske jenter i miniskjørt som har mannlige overnattingsgjester virkelig IKKE er dagligkost!!!!

Det du nevner er en ørliten promille. Det finnes alltid unntak ved enhver "regel".

Sør. Du må, helt ærlig, innrømme at muslimske jenter i miniskjørt som har mannlige overnattingsgjester virkelig IKKE er dagligkost!!!!

Det du nevner er en ørliten promille. Det finnes alltid unntak ved enhver "regel".

Akkurat som de som dreper samboeren er en ørliten brøkdel.

Vi bedømmer ikke nordmenn etter om de er "født i samme by som Baneheia-drapsmennene", og jeg ser ingen grunn til at vi skal bedømme innvandrere etter et slikt system.

Nordmenn bedømmes som individer; innvandrere har krav på det samme.

Med vennlig hilsen

Ifølge meg hva da?

Trenger du ett norskkurs?

Går det ikke klart nok frem for deg hva som er "i følge deg" her: "Det finnes ikke så mange av dem i Norge (i hvert fall i følge Sør), men de gjør seg ganske godt "bemerket" - eller hva?" ?

Trenger du ett norskkurs?

Går det ikke klart nok frem for deg hva som er "i følge deg" her: "Det finnes ikke så mange av dem i Norge (i hvert fall i følge Sør), men de gjør seg ganske godt "bemerket" - eller hva?" ?

Hvor mange av dem mener du det finnes, ifølge meg?

Annonse

Hvor mange av dem mener du det finnes, ifølge meg?

I følge deg finnes det svært få.

Og av de få som finnes så står de f.eks for 70 % av all grov "hjemmevold" i Norge.

Det burde få noen og enhver til å åpne øynene og forstå at noe må gjøres - nå.

Og det skjer faktisk også - bare vent å se på valgresultatene ved kommunevalget - og ikke minst valget om 2 år.....

Du og dine meninger blir nok stadig mer i mindretall Sør - og glad er vi andre for det:-)

I følge deg finnes det svært få.

Og av de få som finnes så står de f.eks for 70 % av all grov "hjemmevold" i Norge.

Det burde få noen og enhver til å åpne øynene og forstå at noe må gjøres - nå.

Og det skjer faktisk også - bare vent å se på valgresultatene ved kommunevalget - og ikke minst valget om 2 år.....

Du og dine meninger blir nok stadig mer i mindretall Sør - og glad er vi andre for det:-)

Du skriver: "I følge deg finnes det svært få."

...eh... ????

Hvor skriver jeg det?

===

Du skriver: "Og det skjer faktisk også - bare vent å se på valgresultatene ved kommunevalget - og ikke minst valget om 2 år....."

Fra dagens Aftenposten:

"Fremskrittspartiet går ned 2,5 prosentpoeng og får en oppslutning på 17,5 prosent i en ny meningsmåling. Arbeiderpartiet er størst med en oppslutning på 25,5 prosent, en fremgang på 2,5 prosentpoeng."

Det vil si at 82,5% ikke støtter Frp.

Det rapporteres også at SV og AP nå har flertall i Oslo...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...