Gå til innhold

Erfaring fra "Grete Roede for ammende"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å begynne på Grete Roede-kurs for ammende. men er litt usikker på hva jeg kan forvente. Føler ikke at kursleder ga svarene helt. Lurer derfor på om noen har erfaring???

Jeg har gått ned 25 kilo på egenhånd etter fødselen. Men har likevel 10 kilo igjen. Hvis jeg følger kursopplegget i 8 uker; hva kan jeg forvente?

Andre erfaringer fra kurset du vil dele?

Skrevet

Jeg gikk på Grete Roede for ammende etter mitt forrige svangerskap, og gikk ned 22 kg på 2 kurs.

Det er ikke stor forskjell fra et vanlig kurs. Jeg gikk sammen med andre som ikke ammet, men man får litt mere mat pga ammingen. Det var ekstra brød, poteter, frukt og melk.

Jeg synes Grete Roede er en flott måte og slanke seg på, da man lærer å endre kostholdet. Jeg føler ikke at slankingen gikk utover ammingen. Jeg har nå fått nr 2, og følger Grete Roede dietten. Føler ikke at jeg trenger å gå på kurs nå.

i gjennomsnitt har jeg gått ned 1,3 kg pr uke når jeg følger Grete Roede!!!

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...