Gå til innhold

Til Colpappa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hiver meg på denne, har samme problem!

Har kontaktet deg via nicklisten, men intet svar.

Mvh

Hei!

Jeg har prøvd å svare, men svarene har tydelighvis ikke kommet frem. Så - Har dere prøvd å klikke på "Glemt passord" rett under der du skriver passordet for å logge inn? Hvis du legger inn brukernavn og den mail adressen du brukte da dere registrerte dere skal dere få tilsendt et nytt. Husk bare om dere skrev brukernavnet med stor/liten forbokstav.

Hvis det ikke virker kan dere slette midlertidige Internettfiler (Temporary Internet Files) og prøve igjen? Håper det hjelper.

Noen ganger må man også klikke "Delete Cookies". Husk også at brukernavnet og passordet husker om dere brukte store og eller små bokstaver.

Start Internet Explorer og klikk på Tools > Internet Options > Delete Files (Delete Cookies finner du også der)

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119087-til-colpappa/#findComment-720218
Del på andre sider

Hei!

Jeg har prøvd å svare, men svarene har tydelighvis ikke kommet frem. Så - Har dere prøvd å klikke på "Glemt passord" rett under der du skriver passordet for å logge inn? Hvis du legger inn brukernavn og den mail adressen du brukte da dere registrerte dere skal dere få tilsendt et nytt. Husk bare om dere skrev brukernavnet med stor/liten forbokstav.

Hvis det ikke virker kan dere slette midlertidige Internettfiler (Temporary Internet Files) og prøve igjen? Håper det hjelper.

Noen ganger må man også klikke "Delete Cookies". Husk også at brukernavnet og passordet husker om dere brukte store og eller små bokstaver.

Start Internet Explorer og klikk på Tools > Internet Options > Delete Files (Delete Cookies finner du også der)

Hilsen

Heisann Colpappa, og takk for svar :o)

Har prøvd å klikke på glemt passord...men begynner å lure på om jeg skiftet mailadresse etter at jeg meldte meg inn i nicklisten. Går det ann at du sletter meg slik at jeg kan melde meg inn på nytt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119087-til-colpappa/#findComment-720545
Del på andre sider

Heisann Colpappa, og takk for svar :o)

Har prøvd å klikke på glemt passord...men begynner å lure på om jeg skiftet mailadresse etter at jeg meldte meg inn i nicklisten. Går det ann at du sletter meg slik at jeg kan melde meg inn på nytt?

Prøvde du dt andre jeg foreslo?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119087-til-colpappa/#findComment-720704
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...