Gå til innhold

Bruk av Nandrolon


dagolav

Anbefalte innlegg

Jeg er skadet i begge skuldrene, og har vært det i 3 år. Jeg er ganske hemmet, og har vanskelig for å trene. Smertene minner om betennelser, men ingen leger kan finne ut hva det er. Jeg har studert litt på egen hånd, og lurer på om bruk av deca durabolin eller andre stoffer kan hjelpe meg med å bli bedre i og rundt skuldrene. Kan jeg få tak i sånne stoff av lege?

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo høre med en lege som har greie på AS.

Deca har jo utvilsomt den effekten at den kan lege slike skader (dette er vel dokumentert), og jeg kjenner flere som har blitt helt bra av skulderskader etter bruk av deca. Men dette avhenger selvsagt av skadens omfang.

Selv hadde jeg en albu som var fucka opp i 3/4 år etter å ha trynt på snowboard og dette så ikke ut til å gi seg. Kjørte så litt deca og skaden forsvant og har ikke kommet tilbake!

Men du får høre med en lege som har greie på AS og som er nøytral på området.

Du kan jo f.eks. gå inn på det forumet her som tar for seg idrettskader, kanskje han Ensjø legen kan svare deg bedre på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei!

Smertene du har i skuldrene er sannsynligvis belastningsskader dersom du merker at graden av smerte øker og misnker i takt med belastningen du påfører dem. Se på artikkelen jkeg har vedlagt link til, om du kjenner deg igjen.

http://www.trim.no/artikler_belastningslidelser.htm

Å benytte anabole steroider for å få fart i kroppens reparasjonsprosess, vil jeg fraråde deg å gjøre. Det er riktig av Deca vil øke vevsoppbyggingen, og det er sannsynligvis den bedrede tåleevnen mot fysisk belastning som fører til at smertene avtar (din vante belastning innvirker som mindre). Problemet er at steroidene ikke vil fungere lenger enn noen uker. Deretter vil dette faktisk føre til at du får nedsatt din egen testosteronproduksjon. Da vil plutselig tåleevnen din i skuldrene være dårligere enn før. Dersom skadene på dette tidspunktet ikke er borte, vil de nå lett kunne forverres dersom du opprettholder din daglige aktivitet. Det tar flere uker før kroppen normaliserer egenproduksjonen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...