Gå til innhold

gaver (igjen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært i Colombia eller andre land hvor gaver er vanlig å gi her og der. Hvor mange gaver hadde dere med? Hvor mange ga dere bort? og hvem fikk? Var det mange som dere ga til som dere ikke hadde tenkt på i utgangspunket? Og til slutt, ga dere det samme til alle? Eller fikk noen litt dyrere gaver (hvem?), noen billigere (hvem?) og mange middels (hvem)...

Skrevet

Jeg kjøpte på et parfymeri sånne gavepakninger med krem, såpe og bodylotion. Tre sånne pakker til ca 120 kr hver. Også kjøpte vi 4 krus med bilde av nordlys på (ca 70 kr)

Jeg gav parfymeripakke til tolken vår, ei på ICBF og den ene sjaføren vår som vi kom godt overens med og likte kjempegodt. Advokaten fikk et krus og en liten flaske Baileys, den andre sjaføren og sekretæren hos AF fikk også et krus. Da er det et krus igjen som jeg ikke husker hvor ble av :P den gav vi nok til dommeren.

Sjaførene er ikke vanligvis "med i" gavelistene, men siden vi hadde gaver til overs, gav vi til dem.

Også hadde vi med en liten bærepose klær som vi gav til ICBF (pent brukte klær, med noen nye plagg i). Det var ikke så mye, fordi vi hadde veldig fulle kofferter da vi reiste ;-)

Skrevet

Vi kjøpte en pakke med små parfymeflasker (tror det var 5 i denne pakken, 4 til kvinner og en til mann) så hadde jeg kjøpt mange fine telysholdere fra IKEA i mange fine farger. duftlys, et par vikingmagneter, såpestykker og ansiktskremer.. Dette fordelte jeg i forskjellige pakker med litt av hvert i.

Dommeren fikk ingenting, advokaten fikk en pakke, kontaktperson vår, en dame til fra AF som ble med da vi signerte sentenciaen, tolken fikk Cognac og så fikk en Paulo på Halifax hotellet den mannlige parfymen.

Sjaførene fikk godt med tips da vi var på sightseeing.

Håper du finner noe fint som du kan gi bort.. Men styr unna det typiske som bøker om norge, krystall figurer og troll. Dette har de sikkert maaaasssse av!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...