Gå til innhold

Spørsmål angående... "Har du...?"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lurer litt på det i dag...

Jeg har gått endel marsjer i mitt liv - men de har bare vært på en mil, - mener å huske det tok omtrent en time :)

så da tar det vel kanskje 2,5 time da? *s*

Pussig, er det bare jeg som er i dårlig form? Når jeg har jogget/gått en mil, så har jeg brukt en time. Og når jeg går 4,5 kilometer i normalt tempo i så bruker jeg 1 time...

Er du sikker på at du klarer gå en mil på en time?

Eller er det jeg som er helt bak mål :)

Pussig, er det bare jeg som er i dårlig form? Når jeg har jogget/gått en mil, så har jeg brukt en time. Og når jeg går 4,5 kilometer i normalt tempo i så bruker jeg 1 time...

Vet ikke- tror da det! :-)

med en fart på 10 km i timen??? mulig det ikke går? hehe

Min normale ganghastighet er 6 km/t. Altså at jeg går 3 km på en halvtime, 10 minutter på kilometeren.

Tror det er ganske alminnelig hastighet. Da går jeg raskt og målrettet, men løper ikke.

*Tror ikke jeg er i stand til å løpe lengre.... den alderen, den alderen*

Jeg har gått endel marsjer i mitt liv - men de har bare vært på en mil, - mener å huske det tok omtrent en time :)

Når jeg går fort, går jeg 6-7 km/t. Vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde det tempoet - kanskje i ca en time, og jeg er vel i passe normalt god form.

Annonse

Vet ikke- tror da det! :-)

med en fart på 10 km i timen??? mulig det ikke går? hehe

Har du vært aktiv innen kappgang? Jeg kjekket NM resultater for kvinner. Det var bare 3 av 7 som gikk mila under 1 time.

6 km/t er rask gange, da tar 2,5 mil rundt 4 timer. Dersom formen er dårlig tar det nok betydelig lengre tid.

Nå ljuger du så du tror det sjøl! :o) Jeg tror _ikke_ du klarer å gå en mil på en time og laaangt i fra 2 1/2 mil på 2 1/2 time! Vil gjette på minst 4 1/2 time på 2 1/2 mil. Jeg bruker i alle fall ca. 10 min på en km og man går vel ikke akkurat raskere mot slutten.

Har du vært aktiv innen kappgang? Jeg kjekket NM resultater for kvinner. Det var bare 3 av 7 som gikk mila under 1 time.

6 km/t er rask gange, da tar 2,5 mil rundt 4 timer. Dersom formen er dårlig tar det nok betydelig lengre tid.

Du har sikkert rett! :)

Jeg var aktiv innen kappgang på 70-tallet, men kun som tilskuer :-)Min far og søster gikk...hehe, helt sant!

Nå ljuger du så du tror det sjøl! :o) Jeg tror _ikke_ du klarer å gå en mil på en time og laaangt i fra 2 1/2 mil på 2 1/2 time! Vil gjette på minst 4 1/2 time på 2 1/2 mil. Jeg bruker i alle fall ca. 10 min på en km og man går vel ikke akkurat raskere mot slutten.

Jeg mener bare å huske at slike masjer varte en time - og 1 mil lange var de jo! *s*

men da var jeg jo ungdom også da- mulig jeg brukte 2 timer også..*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...