Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår søknad om adopsjon har hatt en lang og kronglete vei før den omsider ankom BUFA. I dag har den vært til vurdering hos Faglig Utvalg. Den endelige avgjørelsen blir tatt til uka. Jeg fikk allikevel opplyst av en svært hjelpsom og hyggelig ansatt ved BUFA at Faglig Utvalg ANBEFALER OSS!!

Skrevet

Dette føles sikkert _ekstra_ stort siden veien fram var litt kronglete. Men bare vent og se: du får et resultat som er verdt all venting.

Skrevet

Dette føles sikkert _ekstra_ stort siden veien fram var litt kronglete. Men bare vent og se: du får et resultat som er verdt all venting.

Så fint for dere. Jeg vet jo hva dere har vært gjennom. Endelig går det deres vei...

:-)

Skrevet

Åh, så gode nyheter, Si_ling! Håper godkjenningen kommer i posten snart, da!!!

Hilsener fra

Skrevet

Så fint for dere. Jeg vet jo hva dere har vært gjennom. Endelig går det deres vei...

Gratulerer såååå masse med godkjenninga !!! Dette var virkelig dagens beste nyhet !!!! Håper dere får det skriftlig snart, slik at dere kan begynne den store Kina-ventingen snart-snart !!!!!

Kjæmpeklæm ifra ho

Salten1365380501
Skrevet

Gratulerer, det må være flott å være kommet ennå et stykke på vei.

Hilsen fra

Skrevet

Gratulerer!!!! Du aner ikke hvor glad jeg ble for denne meldingen. Har jo visst hele tiden at dere kom til å bli godkjent, men å lese det på trykk er ekstra stas.

Nå blir det _barn_, masse kos, dill og dall på dere også. Jippi!!!!

Jeg er så glad for at du ikke ga opp ved første forsøk. Du (dere) viser at det nytter å stå på!

Tar sjansen på en stor gratulasjonsklem her og nå...

Skrevet

KJære Si_Ling!

Jeg hadde det vel på følelsen at det ville ordne seg for dere.

Forhåndsgratulasjonsklemmer fra

Skrevet

KJære Si_Ling!

Jeg hadde det vel på følelsen at det ville ordne seg for dere.

Forhåndsgratulasjonsklemmer fra

Tusen takk og klem, BMS! Vi chattes :-)

Skrevet

Gratulerer!!!! Du aner ikke hvor glad jeg ble for denne meldingen. Har jo visst hele tiden at dere kom til å bli godkjent, men å lese det på trykk er ekstra stas.

Nå blir det _barn_, masse kos, dill og dall på dere også. Jippi!!!!

Jeg er så glad for at du ikke ga opp ved første forsøk. Du (dere) viser at det nytter å stå på!

Tar sjansen på en stor gratulasjonsklem her og nå...

Kjære thaimor! Du fortjener en ekstra takk for 'sparket bak' ;-)

' dill og dall '

Jeg og den tilkommende bestemor har allerede surret igang strikkepinnene og begynt på en knallrød mohairgenser.

Skrevet

Gratulerer, det må være flott å være kommet ennå et stykke på vei.

Hilsen fra

Tusen takk, og ja, det er et utrolig steg vi har kommet videre.

Skrevet

Åh, så gode nyheter, Si_ling! Håper godkjenningen kommer i posten snart, da!!!

Hilsener fra

Hei Mamta! Ja nå venter vi bare på å få det skriftlig fra BUFA. HEELT utrolig!

Skrevet

Ja, nå er det bare og lene seg tilbake og vente i ro og mak. Tar nok litt tid før det går helt opp for oss :-)

Skrevet

Hei brilleslangen. Er det lenge til du reiser?

Skrevet

Gratulerer såååå masse med godkjenninga !!! Dette var virkelig dagens beste nyhet !!!! Håper dere får det skriftlig snart, slik at dere kan begynne den store Kina-ventingen snart-snart !!!!!

Kjæmpeklæm ifra ho

Takk rao! Vi har allerede tyvstartet med 'den store ventingen' :-)

Skrevet

Kjære thaimor! Du fortjener en ekstra takk for 'sparket bak' ;-)

' dill og dall '

Jeg og den tilkommende bestemor har allerede surret igang strikkepinnene og begynt på en knallrød mohairgenser.

Knallrød mohair! Høres herlig ut :)

Kos dere med den _gode_ følelsen!

Klem fra

Skrevet

Hei brilleslangen. Er det lenge til du reiser?

Reiser 10 okt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...