Gå til innhold

Dypt fortvilet.


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Har gått på slankekurs i fire uker nå. Først uken tok jeg av 2.8 kg, andre uken 1.2. Tredje uken la jeg på meg nesten en hel kilo. Hva er det som skjer? Trener nesten hver eneste dag på SATS, kondis og styrke. Og har nå til og med begynt med dobbelttimer!! Har pulsklokke som viser at jeg forbrenner mellom 4 og 500 kalorier hver gang.

Hvorfor har jeg lagt på meg et kg? Kurslederen kunne ikke svare meg på det. Og ikke har jeg jukset heller (det er det verste), har spist sunt og veid alt jeg har spist. Ikke skjeiet ut en gang.

Greit at muskler veier mer enn fett, men regnet nå med å gå ned, eller stå stille, men ikke å gå opp i vekt. Ikke ventet jeg menstruasjonen heller. Er 1.66 høy og veier 70 kg.

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg legger på meg nesten en kilo både ved eggløsning og når jeg har mens.Men så tilpasser deg seg igjen etter noen dager. Kanskje du har spist noe salt el l. slik at kroppen har bundet vann. Bruk målebånd i tillegg til vekten da ser du hvor det "hoper" seg opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer at muskler veier mer en fett, jeg har det litt på samme måten som deg,men jeg har funnet nøkkelen..

for det første: kutt ned drastisk på sukker, det er vår verste fiende, tro meg.

min er faring er at jeg ikke henger meg så mye opp i vektreduksjonen, men ser heller på klærne osv, en fin måte å kunne konstantere at du kommer i form og tar deg bedre ut.

SÅ har jeg begynt å soise generelt mindre, og det fine er at jeg merker at jeg blir fortere mett, og magesekken krymper sakte men sikkert inn.

tålmodighet-tid-treningsglede.

ikke gi opp, du er på rett vei.

Ps prøvde en sånn pulverkur en gang, aldri mer!!

gikk opp i vekt etterpå, og det er utrolig at ikke myndighetene advarer mot noe så idiotisk slankemetode.

Kun penger i lomma på de som selger og kg på de som kjøper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...