Gå til innhold

Johnny Cash er død!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"The man in Black" var en spesiell artist. Den dag i dag har jeg glede av platene hans.

Ungdommene synes det er kult som fan når Johnny synger live i San Quentin.

Hvis vi spør vaktmester Sør, kan vi kanskje forsiktig få uttrykke en viss melankoli over at en av country-sjefene er ferdig?

"The man in Black" var en spesiell artist. Den dag i dag har jeg glede av platene hans.

Hvis vi spør vaktmester Sør, kan vi kanskje forsiktig få uttrykke en viss melankoli over at en av country-sjefene er ferdig?

Jeg tenkte også det - men klarte å tie jeg da *s*

" My name is Sue, how do you do???"

Den har jeg fått inn med morsmelken gitt.*L* Livet går nå sin gang, men at gamle travere som har gitt så mange mennesker så mye glede forsvinner gjør en jo litt melankolsk.

Hyggelig var det dog at han faktisk gikk på scenen til siste åndedrag.

Selve bildet på USA?

Annonse

laguna1365380434

Vi får sikkert ikke lov..;)

Det kan jo ha dødd flere i dag, som ikke er fra Amnerika eller Europa, som vi da sikkert må inkludere om en overveier melankoli eller gravøl...

Jepp..Dette er super trist, først Zevon og nå Cash..

Det triste er liksom at de man så opp til som barn blir borte - Prøysen, Aukrust, Elvis, Astrid Lindgren, Juster, Kong Olav - - ja, -de som liksom var kjendisene.

Godt vi har han her i levende live enda da:

http://hem.passagen.se/bylund/images/jpg/bingolotto_stor.jpg

hehehe, tror jeg visste hvem han var - FØR noen andre - bortsett fra egen familie. :)

det ble en rar setning, -ser ut som jeg oppdaga'n.

Det jeg mener er at ved siden av min familie, -så var HAN, den personen jeg kjente best. :-)

*klør seg i hodet og er sliten* .)

laguna1365380434

Det triste er liksom at de man så opp til som barn blir borte - Prøysen, Aukrust, Elvis, Astrid Lindgren, Juster, Kong Olav - - ja, -de som liksom var kjendisene.

Godt vi har han her i levende live enda da:

http://hem.passagen.se/bylund/images/jpg/bingolotto_stor.jpg

hehehe, tror jeg visste hvem han var - FØR noen andre - bortsett fra egen familie. :)

det ble en rar setning, -ser ut som jeg oppdaga'n.

Det jeg mener er at ved siden av min familie, -så var HAN, den personen jeg kjente best. :-)

*klør seg i hodet og er sliten* .)

Jupp, det er triste greier..

Men du, den linken du la ut funker ikke, så jeg vet ikke hvem du sikter til...Selvom det sikkert er flott at vedkommende er i live;)

Jupp, det er triste greier..

Men du, den linken du la ut funker ikke, så jeg vet ikke hvem du sikter til...Selvom det sikkert er flott at vedkommende er i live;)

hehe - den virker herfra-----

Det er Sven Ingvars!

Eller rettere sagt Sven Erik Magnusson

Bedre her?

http://hem.passagen.se/bylund/sveningvars.html

Annonse

Selve bildet på USA?

Nei, det vil jeg ikke si. Selv om han sikkert ville fått et lite hjørne på bildet av USA.

Han var nok mer enn de fleste, også en sanger for fattigfolk og boms og kunne titte litt på samfunnet, sett nedenfra.

Så typisk USA? Tjaa..kanskje det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...