Gå til innhold

Xenical.... hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er Xenical? Noen her som skrev de hadde gått ned 8 kilo på en måned??

Hvor får jeg tak i dette?

Skrevet

Xenical er en slankemedisin som kun gis til personer som har en veldig høy BMI (over 30). Xenical er på resept, og fås derfor gjennom lege (hvis man tilfredsstiller kriteriene).

Xenical er ingen vidunderkur for alle, da den hjelper mest for de som har for høyt inntak av fett (ikke de som spiser for mye sukker og karbohydrater), da Xenical hindrer/begrenser opptak av fett i tarmene.

Dersom man spiser for fettholdig kost når man går på Xenical får man konstant diare.

Ellers er det vel bare å søke, Xenical har vært omtalt i et "par" tråder her før... ;-)

Skrevet

jeg gikk ikke ned 5gram på det, men det hører heller med til minioriteten. De fleste opplever vekttap men ikke mer enn ca. 1-2 max i mnd. Tror de beregner ca 8-10 kg på et år his man er heldig.

Det er dyrt men jeg ville ha prøvd det hvis du spiser mye usunn mat med mye fett i..., for det er nemlig det denne gjør. fjerner litt av fettet fra maten man spiser å gjør deg dårlig, slik at du ikke skal spise d et igjen

Skrevet

Xenical er en slankemedisin som kun gis til personer som har en veldig høy BMI (over 30). Xenical er på resept, og fås derfor gjennom lege (hvis man tilfredsstiller kriteriene).

Xenical er ingen vidunderkur for alle, da den hjelper mest for de som har for høyt inntak av fett (ikke de som spiser for mye sukker og karbohydrater), da Xenical hindrer/begrenser opptak av fett i tarmene.

Dersom man spiser for fettholdig kost når man går på Xenical får man konstant diare.

Ellers er det vel bare å søke, Xenical har vært omtalt i et "par" tråder her før... ;-)

Kan jeg få Xenical selv om jeg har en normal vekt? (Ja du skjønner hva jeg mener..)

Kan man få kjøpt det andre steder enn å måtte få det på resept? (Ja du skjønner hva jeg mener..)

:-)

Skrevet

Kan jeg få Xenical selv om jeg har en normal vekt? (Ja du skjønner hva jeg mener..)

Kan man få kjøpt det andre steder enn å måtte få det på resept? (Ja du skjønner hva jeg mener..)

:-)

Tror ikke det er så lurt å tukle med slikt når man ikke er i rette målgruppen....

- spiseforstyrrelse neste?

Ja du forstår sikkert hva jeg mener...

Skrevet

Tror ikke det er så lurt å tukle med slikt når man ikke er i rette målgruppen....

- spiseforstyrrelse neste?

Ja du forstår sikkert hva jeg mener...

Ja, jeg skjønner hva du mener.. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...