Gå til innhold

Plaster fins kun for hvite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

21

• SierDuDet

17

• laguna1365380434

14

• Tornerose

3

Mest aktive i denne tråden

Hei,

Jeg er et urbant menneske, men de kunne jo forsøke å gi kyrene sjokolade?

Med vennlig hilsen

Jeg lurte på dette som liten, men min far lo godt da jeg spurte om jeg kunne farge høyet til kuene for å få en annen farge på melken. Da lærte jeg at melk er hvit og blir hvit. Melket kuer i mange år i oppveksten.

Eller kanskje man finner ut en måte å avdekke større forskjeller mellom "raser"...

Det var f. eks. veldig intressant å lese at jødiske kvinner har et gen som i stor grad forhinderer livmorkreft.

Man har lett desperat etter et argument for å omskjære gutter. Jøder, amerikanere og muslimer liker så godt å skjære i guttebarn. Forskere i kultur og religion har blitt enige om at denne skikken hovedsaklig har blitt innført for effektivt å hindre gutter å onanere, så man trengte en vikarierende årsak. Det passet så bra å påstå at omskjæring av menn forhindret livmorkreft hos kvinner. Men faen tuske meg glapp det argumentet da det viste seg at det er et gen som gjør det.

Annonse

Annonse

Plaster FOR hvite.

"Plaster fins kun for hvite

Brunt eller svart plaster finnes ikke. Er det diskriminering?"

Mener du og påstå at brune mennesker ikke kan bruke hvitt plaster? Eller brunt?

Den første setningen over er overskriften din. De to neste er innlegget ditt.

Nå prøvde jeg å forstå hva du ville med dette, men jeg fatter det overhodet ikke uansett om jeg prøver å se på innlegget som morsomt eller seriøst.

Forklaring?

Gjest Unnskyld at jeg spør

Det var f. eks. veldig intressant å lese at jødiske kvinner har et gen som i stor grad forhinderer livmorkreft.

Man har lett desperat etter et argument for å omskjære gutter. Jøder, amerikanere og muslimer liker så godt å skjære i guttebarn. Forskere i kultur og religion har blitt enige om at denne skikken hovedsaklig har blitt innført for effektivt å hindre gutter å onanere, så man trengte en vikarierende årsak. Det passet så bra å påstå at omskjæring av menn forhindret livmorkreft hos kvinner. Men faen tuske meg glapp det argumentet da det viste seg at det er et gen som gjør det.

Du kommer med en del ubegrunnede påstander her: kan du nevne EN anerkjent religionsviter som mener at omskjæring (av gutter) er innført for å hindre masturnasjon? (Jeg antar at du bruker det mer upresise "onani" som utslag av lapsus.)

Uten dokumentasjon blir dine kommentarer stående som et utslag av forvirring.

Du kommer med en del ubegrunnede påstander her: kan du nevne EN anerkjent religionsviter som mener at omskjæring (av gutter) er innført for å hindre masturnasjon? (Jeg antar at du bruker det mer upresise "onani" som utslag av lapsus.)

Uten dokumentasjon blir dine kommentarer stående som et utslag av forvirring.

Det som er lettest å dokumentere er hvorfor amerikanerne gjør det; 100 år gamle engelske og amerikanske legebøker anbefaler omskjæring som et godt middel mot onani. Flere sider om hva som er bra med omskjæring. Man trodde onani forårsaket epilepsi og mange andre sykdommer. I kjent amerikansk idiotstil har de fortsatt med det. I tillegg påstås det at kvinner ikke har seksualitet, så de onanerer ikke! Puritansk hysteri?

Det som er lettest å dokumentere er hvorfor amerikanerne gjør det; 100 år gamle engelske og amerikanske legebøker anbefaler omskjæring som et godt middel mot onani. Flere sider om hva som er bra med omskjæring. Man trodde onani forårsaket epilepsi og mange andre sykdommer. I kjent amerikansk idiotstil har de fortsatt med det. I tillegg påstås det at kvinner ikke har seksualitet, så de onanerer ikke! Puritansk hysteri?

Du skriver: "Det som er lettest å dokumentere er hvorfor amerikanerne gjør det"

Men det var ikke det du skulle dokumentere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...