Gå til innhold

Juicekake?


Raindrop

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har oppskrift på Juicekake?

Jeg har den selv et sted...men finner ikke igjen.

Skrev den inn her på DOL for en god stund siden...så lenge siden at søket nå ga 0 treff! :)

Skulle så gjerne ha bakt den i kveld. Kaka er jo så fryktelig deilig og god!Barnebursdag i morra:)

Noen som kan hjelpe!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen hjertelig, annette! :)

Kaka er i ovnen nå, spennende å se resultatet....jeg tredoblet den kaffekaka fra toro, som du tipset meg om i går.

Thank U! :)

mvh

Bare hyggelig det.Hvordan ble den?

Var selskapet morro?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig det.Hvordan ble den?

Var selskapet morro?:-)

hei der!

kaka ble kjempegod! Den blir alltid det...:)

Letingen på nettet var verdt sin tid :)

Spesielt i barne-selskaper fordi den er så søt. Men også for de søthungrige voksne...:)

Jeg brukte forresten glasur-oppskrift et annet sted,som likner den slik jeg husker den. Toro hadde jo ikke glasur til denne kaken. Derimot så hadde oppskriften i gastro-form det...he he.

ok, det var siste nytt fra

www.juicekake.no.

He he.

ha en fin dag!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...