Gå til innhold

Telefon fra sosialkontoret...

Anbefalte innlegg

....og det på en lørdag!! Vi ble overrasket da telefonen ringte på vår handlerunde i dag, og det var fra en hyggelig dame i andre enden.

Vi levert søknaden forrige uke på sosialkontoret, og hun ville bare si at søknaden vår var lagt til behandling, men da det var mange i kø foran oss, kunne hun ikke love at de tok den til behandling FØR jul.

Litt skuffende, men vi har karantene til midt i oktober, så vi må nok smøre oss med tolmodighet.

Vil bare si: VI ER VIRKELIG I GANG IGJEN!!!! Og det begynner å krible, tenk vår prinsesse er på vei til å bli storesøster..

Frydefulle hilsner fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119557-telefon-fra-sosialkontoret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, og GRATULERER med igangsetting av ny prosess! Vi har også begynt - venter på første kontakt fra BV.

Håper du husker meg? Jeg har svart deg under en annen tråd tidligere, men du har sikkert ikke sett det. Vi så dere nemlig sist dere var hjemme, men kom ikke på hvem dere var før etterpå...

Og nå får vi parallelle prosesser - håper vi kan følges ad. Det er jo to naboland vi adopterer fra :-)

Satser på å få møte deg og prinsessa neste gang dere er her hjemme, sammen med Krabben og hennes nye prinsesse!

Klem fra

Heisann, og GRATULERER med igangsetting av ny prosess! Vi har også begynt - venter på første kontakt fra BV.

Håper du husker meg? Jeg har svart deg under en annen tråd tidligere, men du har sikkert ikke sett det. Vi så dere nemlig sist dere var hjemme, men kom ikke på hvem dere var før etterpå...

Og nå får vi parallelle prosesser - håper vi kan følges ad. Det er jo to naboland vi adopterer fra :-)

Satser på å få møte deg og prinsessa neste gang dere er her hjemme, sammen med Krabben og hennes nye prinsesse!

Klem fra

Hallo, ja jeg husker deg! Så artig at vi er i paralelle prosesser, vi er virkelig begynnt å kjenne kriblingen etter å gjennomgå dette en gang til. Hvor lang tid er dere forspeilet på sos.kont. hjemme i forhold til behandlingtid?

Er det noe nytt ang Krabben, når er de ventet hjem? Har fulgt henne litt på DOL og sendt henne en SMS den kvelden hun reiste.

Vi skal hjem en helg nå om noen uker, skal vi se om vi kan møtes?

Vi må følges ad, LYKKE TIL dere også!

Hallo, ja jeg husker deg! Så artig at vi er i paralelle prosesser, vi er virkelig begynnt å kjenne kriblingen etter å gjennomgå dette en gang til. Hvor lang tid er dere forspeilet på sos.kont. hjemme i forhold til behandlingtid?

Er det noe nytt ang Krabben, når er de ventet hjem? Har fulgt henne litt på DOL og sendt henne en SMS den kvelden hun reiste.

Vi skal hjem en helg nå om noen uker, skal vi se om vi kan møtes?

Vi må følges ad, LYKKE TIL dere også!

Hei igjen!

Den siste meldingen fra Krabben tror jeg var at de kommer hjem den 22 om kvelden.

Det hadde vært veldig koselig å møte dere, så ta kontakt når det nærmer seg! Snakkes kanskje?

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...