Gjest Sonja Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 hva skyldes at jeg får voldsomme mareritt- virkelighets drømmer om natta. har det noe med at jeg er ekstra følsom for ting og usikkerhet osv som jeg har lett for å henge meg opp i. jeg har diagnosen psykomotorisk redartasjon. har lett for å få angst om nettene og får kroppslige plager, stikking her og der, hva er det som gjør at det jeg får slike plager og har problemer med å sove. har brukt atarax, hjelper godt men får ikke lov av min fastlege til å bruke slikt. har fått henvisning til psykolog på poliklinikken. er et mulig å komme i kontakt med andre som sliter med nerve og angstproblemer på en egen chatte kanal for pasienter på denne siden. er det mulig. kan jeg få forklaring på hvorfor jeg alltid skal ha vonde mareritt om nettene. ønsker svar. hilsen sonja. jeg håper at ikke denne tjenesten koster noe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/119595-nerveproblemer-angst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.