Gjest Overraskende Skrevet 14. september 2003 Skrevet 14. september 2003 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article135800.ece 0 Siter
Sør Skrevet 14. september 2003 Skrevet 14. september 2003 Tja - folk som deg som gjør alt de kan for å forhindre integrasjon, i tillegg til noen få hyperkriminelle: "I Oslo står 246 notorisk kriminelle står for 10 prosent av lovbruddene." Spørsmålet burde kanskje være: hvorfor blir ikke disse buret inne? 0 Siter
Gjest aldri! Skrevet 14. september 2003 Skrevet 14. september 2003 Tja - folk som deg som gjør alt de kan for å forhindre integrasjon, i tillegg til noen få hyperkriminelle: "I Oslo står 246 notorisk kriminelle står for 10 prosent av lovbruddene." Spørsmålet burde kanskje være: hvorfor blir ikke disse buret inne? Jeg diskuterer ikke med deg! 0 Siter
Sør Skrevet 14. september 2003 Skrevet 14. september 2003 Jeg diskuterer ikke med deg! Du skriver: "Jeg diskuterer ikke med deg!" Nei, jeg ser jo det, Du kan jo ikke presentere argumenter, eller underbygge dem - noe som er en forutsetning for å diskutere. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2003 Skrevet 14. september 2003 Jeg diskuterer ikke med deg! Ergo bør du heller ikke svare på vedkommendes innlegg. ".............." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.