Gå til innhold

Den største rasisten...

Anbefalte innlegg

Hva i helvete har dette med rasisme å gjøre? Jeg har for øvrig aldri sagt at Ulv er rasist.

Hvem Ulv kjenner i RL er vel rimelig uvesentlig, men når det er sagt så er det ikke så veldig mange månedene siden Ulv sa at han aldri hadde møtt noen dolere, noe jeg mente hørtes rart ut i og med at han tidligere hadde skrevet at han hadde møtt noen dolere. Ulv nektet selvsagt, jeg kjedet meg på jobb og presterte og finne fram til innlegget hvor han tidligere hadde løyet, og han forsøkte å ro løgnen i land med en eller annen historie helt uten mål og mening. As usuall.

Og denne mannen skal man ta seriøst. Yeah right.

Det er utrolig hvordan disse rare nickene til Ulv hele tiden finner det påfallende og snakke om å "hate" Ulv.

Det er forskjell på å hate noen og synes et nick syter som en liten drittunge.

Patetisk.

End Of Discussion.

Alle må få holde sit private hemmelig. Å løpe etter dem med gamle opplysninger og sammenligne med nye er ikke særlig seriøst og tyder på ekstrem og unødvendig personfokusering.

Fortsetter under...

• Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

35

• SierDuDet

21

• babykisser

12

• Prozak

5

Mest aktive i denne tråden

CIH er som andre politikere. Han forandrer mening når han føler det gagner han og partiet hans.

Noen ganger er det greit å forandre mening dersom forutsetningene har forandret seg eller dersom den aktuelle politikeren som forandrer mening innrømmer at han tidligere har snakket litt over seg. Verre er det med menn som Bondevik som faktisk selger seg og sine meninger for å beholde tittelen Statsminister.

Man ser det uansett lettere når CIH forandrer en mening enn når enkelte andre gjør det. FRPer tross alt fritt vilt uten noen allierte på Stortinget, noe han er rimelig alene om, og han får derfor kritikk fra samtlige politikere i andre partier, sikkert mye fordi de andre partiene er redde for FRP, samtidig som han får store deler av pressen mot seg.

Det synes bedre når CIH gjør feil enn når hvilken som helst annen poltikker driter seg ut (selvsagt med mindre noen blir anmeldt for voldtekt eller smeller ned motstandere).

Faren med FRP er at de stadig tar æren for ulike nye forslag fra andre som er en kopi av det de foreslo for ti år siden. Å ta opp et forslag på nytt som er presentert tidligere av FRP og nedstemt, er ikke noe å trakte etter. Det er å gi FRP poeng. Ingen tør være de første til å legge fram noe som tvinger seg fram og som FRP vil ta æren for.

SV likte ikke å bli minnet på at de talte varmt for innvandringsstopp i 70-åra, da de var redde for arbeidsplassene. Nå har de endret kraftig mening på det punktet, og slike gamle taler passer ikke å repetere. Det er jo FRP som skifter meninger, og er for innvandringsstopp, ingen andre. Hagen lker å minne SV på dette lille sceneskiftet.

Alle må få holde sit private hemmelig. Å løpe etter dem med gamle opplysninger og sammenligne med nye er ikke særlig seriøst og tyder på ekstrem og unødvendig personfokusering.

Hehe, i og med at dette kommer fra en person som ikke bare skriver støtteinnlegg til seg selv, annonserer sin avskjed på dol fordi han blir satt på plass etter å ha syti litt for mye igjen og som i løpet av en halvtime etter er tilbake med 15 nick som alle er veldig ivrige etter å diskutere nettopp Ulv, men i tillegg også har full kontroll på alt Ulv har skrevet og enda viktigere - ikke har skrevet - samt detaljer om hva jeg skrev etter en bytur for ca ett år siden og alt annet jeg har skrevet, så må jeg få rose deg for å ha gitt meg en god latter nå :)

Hehe, i og med at dette kommer fra en person som ikke bare skriver støtteinnlegg til seg selv, annonserer sin avskjed på dol fordi han blir satt på plass etter å ha syti litt for mye igjen og som i løpet av en halvtime etter er tilbake med 15 nick som alle er veldig ivrige etter å diskutere nettopp Ulv, men i tillegg også har full kontroll på alt Ulv har skrevet og enda viktigere - ikke har skrevet - samt detaljer om hva jeg skrev etter en bytur for ca ett år siden og alt annet jeg har skrevet, så må jeg få rose deg for å ha gitt meg en god latter nå :)

Nå skjønte jeg ikkeno.

Blås i det, god natt.

Faren med FRP er at de stadig tar æren for ulike nye forslag fra andre som er en kopi av det de foreslo for ti år siden. Å ta opp et forslag på nytt som er presentert tidligere av FRP og nedstemt, er ikke noe å trakte etter. Det er å gi FRP poeng. Ingen tør være de første til å legge fram noe som tvinger seg fram og som FRP vil ta æren for.

SV likte ikke å bli minnet på at de talte varmt for innvandringsstopp i 70-åra, da de var redde for arbeidsplassene. Nå har de endret kraftig mening på det punktet, og slike gamle taler passer ikke å repetere. Det er jo FRP som skifter meninger, og er for innvandringsstopp, ingen andre. Hagen lker å minne SV på dette lille sceneskiftet.

Det er ikke nødvenigvis noe gale med å skifte standpunkt, men Frp gjør det pga populariteten, og kan like gjerne være tilbake der hvor de var for 1 år siden hvis det passer. De snur kappen etter vinden.

Man man si mye god og vondt om SV, men de har stort sett samme synspunkter nå som før. Ikke alltid til deres fordel, men man vet ihvertfall hvor man har dem.

Annonse

Det er ikke nødvenigvis noe gale med å skifte standpunkt, men Frp gjør det pga populariteten, og kan like gjerne være tilbake der hvor de var for 1 år siden hvis det passer. De snur kappen etter vinden.

Man man si mye god og vondt om SV, men de har stort sett samme synspunkter nå som før. Ikke alltid til deres fordel, men man vet ihvertfall hvor man har dem.

Innvandringspolitikken ble en en kjempestor og veldig varm potet i løpet av 90-tallet. Derfor endra SV og AP på standpunktet, det kalles å snike seg vekk på gummisåler som så mange andre. Dermed tok det av, det får vi høste "fruktene" av nå. Ikke godt å vite hva frukten blir, kanskje et surt eple?

Innvandringspolitikken ble en en kjempestor og veldig varm potet i løpet av 90-tallet. Derfor endra SV og AP på standpunktet, det kalles å snike seg vekk på gummisåler som så mange andre. Dermed tok det av, det får vi høste "fruktene" av nå. Ikke godt å vite hva frukten blir, kanskje et surt eple?

Ja, SV og AP var ærlige nok til å innse at de hadde tatt feil.

Vi får bare håpe at Frp gjør det samme, og følger etter.

Ja, SV og AP var ærlige nok til å innse at de hadde tatt feil.

Vi får bare håpe at Frp gjør det samme, og følger etter.

SV og AP ga etter for antirasister som hadde sin "glansperiode" på 90-tallet, helt til nå da saken er blitt for stor og varm til å kunne skjules lenger. Nå kommer gummiskoa av og snikingen kan så smått opphøre.

Denne Ulv må jo få seg en god latter av alt dette småparanoide surret. Han virker som en skarp liten megaskøyer, så det spørs hvem som blir lurt. Vi har lett for å undervurdere og tro _vi_ er de smarte.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...