Gå til innhold

Meniskskade


Gjest meniskskadet

Anbefalte innlegg

Gjest meniskskadet

Jeg er en mann på 32 år som har vært plaget av vondt i venstre knee i ca.3 1/2 år. Legene sier at jeg har skadet menisken. Det er slik at når jeg var rundt 12-13 år gammel så "låste" kneet seg sammen av en eller annen grunn, som jeg da fikk operert. Men for ca. 3 1/2 år siden har jeg begynt å få smertene tilbake. Smeretene er så kraftige at jeg ikke får sovet om nettene. Legene har gitt meg ""Paralgin Forte" og "Arcoxia" 60 mg, mot smertene, som er til ingen hjelp. Jeg går også regelmessig til fysioterapeut for trening fordi musklene i venste bein er veldig svake i forhold til det andre beinet. Det er ca 4-5 cm forskjell på musklene. Kan treningen hjelpes for å bygge musklene opp igjen??

Jeg har hørt at det fins sprøyte som settes inn i selve kneet, som fører til at smertene blir borte for ca. 3 år.Har dere noe informarsjon om det??Kan dette hjelpes mot mine smerter??

Jeg er åpen for forslag for nye medisiner/metoder som kan hjelpe meg..

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...