mil1365380270 Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg spiser alt, men jeg spiser det jeg liker, og det over er det jeg liker akkurat nå. Det første var et eksempel på hva jeg ville holdt meg til om det var pga trening, mest fordi det er enkelt og tilberede og jeg gidder aldri å bruke lang tid på å lage mat. Driver verken og slanker meg eller trener meg opp, men jeg trener og litt sitter jo igjen fra den gang jeg var en god del mer seriøs enn jeg nå er. Du spiser sunt, og liker det, med andre ord? Det er bra, det meste skjærer seg når man blir fanatisk. Jeg tror også jeg, alt i alt. , spiser sunt. I alle fal med den mengden jeg spiser nå :-) Har jo litt å si det også, hvor mye man føler man må fylle opp? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/119741-slankekur-med-bare-en-masse-egg/page/2/#findComment-725299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Du spiser sunt, og liker det, med andre ord? Det er bra, det meste skjærer seg når man blir fanatisk. Jeg tror også jeg, alt i alt. , spiser sunt. I alle fal med den mengden jeg spiser nå :-) Har jo litt å si det også, hvor mye man føler man må fylle opp? Nja, jeg baserer kanskje kostet på sunn mat, men jeg spiser nok i snitt 4-5 pizzaer per uke, minst 2-3 burgere og 1 kebab, så jeg spiser ikke veldig sunt. Jeg spiser etter formen min. Føler jeg meg dvask får jeg automatisk ikke lyst på usunn mat på en stund, og blir sunnere til jeg ikke lenger føler meg dvask i formen. Framover nå skal jeg nok kutte ned litt på drittmaten og trene litt ordentlig igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/119741-slankekur-med-bare-en-masse-egg/page/2/#findComment-725315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Nja, jeg baserer kanskje kostet på sunn mat, men jeg spiser nok i snitt 4-5 pizzaer per uke, minst 2-3 burgere og 1 kebab, så jeg spiser ikke veldig sunt. Jeg spiser etter formen min. Føler jeg meg dvask får jeg automatisk ikke lyst på usunn mat på en stund, og blir sunnere til jeg ikke lenger føler meg dvask i formen. Framover nå skal jeg nok kutte ned litt på drittmaten og trene litt ordentlig igjen. Ja, det er ganske lurt å ha den innstillingen på høsten, for det er tungt å begynne i februar.. Av egen erfaring, lurer jeg litt på om det er umulig... :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/119741-slankekur-med-bare-en-masse-egg/page/2/#findComment-725321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Ja, det er ganske lurt å ha den innstillingen på høsten, for det er tungt å begynne i februar.. Av egen erfaring, lurer jeg litt på om det er umulig... :-) Jeg begynte i februar i år etter nesten to års treningspause! Så det er mulig. Men det holder ikke med 4 måneders trening for å finne sommerformen, med mindre man er i forholdsvis ok form i utgangspunktet. For egen del vet jeg at formen vil være helt grei etter et par måneders trening, men for å virkelig prikke formen, og det er det som er vrient, så krever det mye av en person, samt tid, dersom man vil nå sitt mål. Og derfor er det selvsagt bedre å være i en helt ok form hele tiden, i stedet for som nordmenn flest gjør: Trener rett etter sommeren i og med at de da har dårlig samvittighet for alle utskeielsene i ferien, og så trener de rett etter jul i en måned fordi de har dårlig samvittighet etter jula, og så begynner de å trene litt igjen i Mai fordi de skal på stranda i Juni. Men det er sjelden de som holder på sånn blir fornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/119741-slankekur-med-bare-en-masse-egg/page/2/#findComment-725335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg begynte i februar i år etter nesten to års treningspause! Så det er mulig. Men det holder ikke med 4 måneders trening for å finne sommerformen, med mindre man er i forholdsvis ok form i utgangspunktet. For egen del vet jeg at formen vil være helt grei etter et par måneders trening, men for å virkelig prikke formen, og det er det som er vrient, så krever det mye av en person, samt tid, dersom man vil nå sitt mål. Og derfor er det selvsagt bedre å være i en helt ok form hele tiden, i stedet for som nordmenn flest gjør: Trener rett etter sommeren i og med at de da har dårlig samvittighet for alle utskeielsene i ferien, og så trener de rett etter jul i en måned fordi de har dårlig samvittighet etter jula, og så begynner de å trene litt igjen i Mai fordi de skal på stranda i Juni. Men det er sjelden de som holder på sånn blir fornøyd. Nei, det tror jeg du har helt rett i! Har en undertrykket treningsnarkoman i meg, så jeg tar det med ro. Hvis ikke hadde jeg "bodd" i skogen eller på SATS. Og da får man vondt i knærne.. Også få ma nikke så mange venner ... Tror du er litt flinkere til å finne balansen.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/119741-slankekur-med-bare-en-masse-egg/page/2/#findComment-725340 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Nei, det tror jeg du har helt rett i! Har en undertrykket treningsnarkoman i meg, så jeg tar det med ro. Hvis ikke hadde jeg "bodd" i skogen eller på SATS. Og da får man vondt i knærne.. Også få ma nikke så mange venner ... Tror du er litt flinkere til å finne balansen.. Jeg har et veldig sunt forhold til trening nå. Jeg trener akkurat når jeg føler for (selv om jeg skal prøve å få til 3-4 dager i uka framover), spiser nøyaktig det jeg vil, når jeg vil, og drikker de helgene jeg ikke jobber. Før var jeg nok noe mer fanatisk, levde på bulkedietter (omvendt av slankediett), spiste 5-6 måltider til faste tider hver dag, trente kontinuerlig 4-5 ganger i uka og skippet aldri en trening med mindre jeg lå helt kald med feber. Det eneste jeg røyk på i forhold til andre treningsidioter var drikkinga. Jeg skeiet alltid ut i helgene og motbeviste teorien til de kroppsbyggerne som hele tiden fortalte meg at jeg aldri kunne få noen framgang når jeg drakk hver helg. Har nok funnet mellomtingen nå! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/119741-slankekur-med-bare-en-masse-egg/page/2/#findComment-725348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 "Man kan helt sikkert bli slank av bare å spise kylling en hel uke også!!!" Et utrolig dårlig eksempel. Lev på fornuftige mengder kylling i en mnd, og bare det, og jeg skal love deg at fettet på kroppen din får bein og gå på. Personlig ville jeg nok lagt til litt karbohydrater i tillegg, men det finnes ikke bedre slankemat enn kylling. Jada, det var et dårlig eksempel. Men det jeg mente var at nesten uansett hva man spiser om man spiser kun det ene i en periode så går du ned i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/119741-slankekur-med-bare-en-masse-egg/page/2/#findComment-725374 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.