Gå til innhold

Null ølsalg i dag!Ærlig talt!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skjønner bare ikke vitsen med forbudet.

Forbudet er der fordi regjeringa er redd for at nordmenn skal drekke seg dritings på valgdagen og ikke stemme det de i utgangspunktet ville ha stemt.

Jeg tror dette ville vært et overhengende problem dersom det var lov til å selge øl på valgdagen.

:)

Ærlig talt, man kan faktisk greie seg uten øl på en mandag! Hvis man er sååå avhengig av alkoholen for at middagen skal bli bra, så er det noe galt fatt...Det kan få en til å spørres; Er det maten eller ølet som er middagen da?

Ærlig talt, man kan faktisk greie seg uten øl på en mandag! Hvis man er sååå avhengig av alkoholen for at middagen skal bli bra, så er det noe galt fatt...Det kan få en til å spørres; Er det maten eller ølet som er middagen da?

God mat og drikke hører sammen. Kjekt med brus til en bedre middag, gitt ;o)

Annonse

Man trenger ikke drikke seg sanseløst full før man skal stemme, selv om man skal ha øl til middagen. Poenget var vel at de fleste klarer å være edru når de skal stemme, selv om det er øl i butikken...? De andre kan jo bare gå på et utested, eller tømme barskapet, så hva er poenget?

laguna1365380434

Jeg har personlig lyst til å bestemme selv om jeg skal ha øl på mandag eller lørdag..

Jeg tror ikke jeg er noe mer alkoholisert enn mennesker som krampeaktig holder på "offisielle drikkedager", som fredag og lørdag av den grunn..

Det er da som faen at det skal bli regulert hvorvidt voksne mennesker skal få drikke en øl om de har lyst på. Når som helst.

Forbudet er der fordi regjeringa er redd for at nordmenn skal drekke seg dritings på valgdagen og ikke stemme det de i utgangspunktet ville ha stemt.

Jeg tror dette ville vært et overhengende problem dersom det var lov til å selge øl på valgdagen.

:)

*hehe* Jeg tror nok de fleste hadde stemt det de først hadde bestemt seg for selv etter et par øl eller mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...