Gå til innhold

Tildeliger fra Kina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen her inne som kan svare meg. Lurer på om Kina fortsetter med tildeler på to og to måneder om gangen. Har sett etter her inne men kan ikke se at noen i novembergruppa har fått tildeliger så langt.

Alle rykter mottas med takk.

Hisen en som venter

Skrevet

Heisann.

I USA har de fått tildelinger for okt og nov. AF hadde ikke sendt søknader i november. Så da går jeg ut fra at det er i allefall desember-gruppa som får tildeling ved neste runde. Om det fortsatt kommer 2 og 2 mnd i lag, er jeg like usikker og spent på som du.

Hilsen

Skrevet

..på APC er at det skal komme tildelinger for to og to måneder inntil tildelingstiden er 8 måneder. Hvorvidt det kommer til å skje...hvem vet...

Ellers så skulle vel Verdens barn få tildelinger i dag eller i morgen.

Skrevet

Etter hva jeg har hørt, vil det skje noe i uke 38/39.

Vi venter også spent.

Ble regisrtert i Kina i november 2002.

Har fått høre at vi kan regne med avreise i månedsskiftet oktober/november.

Så vi får smøre oss med tolmodihet i ca en uke til.

I den foreningen vi adopterer gjennom, er vår kontaktperson i Kina, og kommer tilbake på torsdag.

Da blir det spennende å høre om nyheter fra den kanten.

Den eneste trøsten jeg har i en sånn sitasjon det er å vente, er at et er "flere i samme båt"

TVI TVI1

Varme hilsener fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...