tigertrollet Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Skulle utøve min borgerplikt i dag og fikk beskjed om at jeg ikke hadde adresse. Ble en smule overrasket i og med at jeg har bodd i samme leilighet i over tre år. Men men, de vet vel noe jeg ikke vet, tenkte jeg og gikk.. I følge Folkeregisteret var jeg imidlertid i "utenrikstjeneste". Det var jo dritkult og en hyggelig nyhet! Jeg tror jeg egentlig er Diplomat. Eller hemmelig agent. I Kuwait. Bedre forslag mottas med takk. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Hehe, kult! Jeg tror du er spion. Faen, nå ble jeg skeptisk til deg, tiger! Hvem spionerer du på? Hvem? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 15. september 2003 Forfatter Skrevet 15. september 2003 Hehe, kult! Jeg tror du er spion. Faen, nå ble jeg skeptisk til deg, tiger! Hvem spionerer du på? Hvem? Du har all grunn til å være paranoid. Jeg føler meg sannelig litt ustabil når jeg kjenner etter. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 15. september 2003 Forfatter Skrevet 15. september 2003 Ah! Så der var du! Tjah, jeg vet jo tydeligvis ikke helt _hvor_ jeg er da..*s* Men jeg holder fortsatt en knapp på Kuwait:-D 0 Siter
SierDuDet Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Du har all grunn til å være paranoid. Jeg føler meg sannelig litt ustabil når jeg kjenner etter. Jeg er redd. Du skulle ikke tilfeldigvis være skapbergenser også? 0 Siter
darma Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Jaja, uten fast bosted, men du har utenrikstjeneste? Jeg fikk vite at jeg bodde på Bislett, og det visste ikke jeg! Trodde jeg bodde på Hasle.... Kanskje jeg også er hemmelig agent?? Når jeg kjenner etter må det stemmer - har alltid følt meg litt usikker på min egen identitet :-)) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 15. september 2003 Forfatter Skrevet 15. september 2003 Jaja, uten fast bosted, men du har utenrikstjeneste? Jeg fikk vite at jeg bodde på Bislett, og det visste ikke jeg! Trodde jeg bodde på Hasle.... Kanskje jeg også er hemmelig agent?? Når jeg kjenner etter må det stemmer - har alltid følt meg litt usikker på min egen identitet :-)) Hehe, ja der ser du. Man tror man vet hvor man bor, men den gang ei. Vi er kanskje noen småspioner vi to:o) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 15. september 2003 Forfatter Skrevet 15. september 2003 Jeg er redd. Du skulle ikke tilfeldigvis være skapbergenser også? Nei, men jeg føler at det bor en liten trønder i meg. Trøndere er ålreite og stort sett greie å ha med å gjøre. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Nei, men jeg føler at det bor en liten trønder i meg. Trøndere er ålreite og stort sett greie å ha med å gjøre. Trøndere er også et rart folkeslag. Men jeg nikker og smiler søtt når jeg snakker med dem, og de tror dermed at jeg forstår hva de sier 0 Siter
nynne Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 he he he. Jeg fikk i 1993 beskjed om at jeg hadde dratt til japan i 1982 og ikke kommet tilbake sa dama på passkontoret. Så alle lønnsslippene mine og skattekortene mine var vel bare fake da eller? at ikke jeg ranet en bank mens jeg ikke var her da. Lett å være etterpåklok.Men de kunne jo fortalt meg at jeg ikke var her.... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 16. september 2003 Forfatter Skrevet 16. september 2003 he he he. Jeg fikk i 1993 beskjed om at jeg hadde dratt til japan i 1982 og ikke kommet tilbake sa dama på passkontoret. Så alle lønnsslippene mine og skattekortene mine var vel bare fake da eller? at ikke jeg ranet en bank mens jeg ikke var her da. Lett å være etterpåklok.Men de kunne jo fortalt meg at jeg ikke var her.... Man kunne jo i det minste ha sluppet alle regningene mens man tilsynelatende var i eksil... *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.