Gå til innhold

Dere på DOL

Gjest Litt anonym nå

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

4

• amber sun

3

• ArneAnd

3

• laguna1365380434

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

At du tviler på Pricillas alder, skjønner jeg godt. Husker et innlegg hun skrev, og til svar fikk hun noe slik som dette:

"Vi har enda ikke tatt ferie fra barn og mas".

Hehehehe... Pricilla kan virkelig gi inntrykk av at hun er en trebarnsmor i 40 årsalderen.

Var det så gæli da? Har famileliv jeg og selv om jeg ikke har barn... Trodde du ikke andre tar ferie og gjør ting barnefamilier gjør du da eller? ; )

Jeg er 22 forresten.... : ) Men jeg har et litt annerledes "liv" enn vennene mine.

Skrevet

Bør jeg ta det som en fornærmelse eller et kompliment? :)

Sikkert kompliment !

Du har mange gode innlegg , og det virker som du har mye erfaringer å dele ;o)

Skrevet

37 år og kvinne.

Visste ikke at jeg satt og dolet med bare 20-åringer, noen av dere virker så kloke og voksne.

Skrevet

Hmmm...selv er jeg 31 - hvorvidt jeg oppfattes som yngre eller eldre enn det vites ikke.

Og så er jeg mann - vet at enkelte har blitt overrasket over det tidligere *s*

Skrevet

Jeg er sporadisk innom, gidder ikke å "bo" her inne. Og ellers er jeg kvinne på 40.

Skrevet

Jeg er 22 jeg! Jeg tror jeg tipper alderen på dere her inne ganske nøyaktig!

Gjest Hahahahaha.....
Skrevet

Jeg er snart 20

Hehehehe... Ikke prøv deg, gamlefar!

Skrevet

Hm... Vet godt at nicket mitt ikke er helt passende. Men gidder ikke å gjøre noe med det.

Jeg er 22 ja.

Skrevet

Jeg er en .. år gammel vietnamesisk hore. Det er få på dol som vet det, men jeg vet det.

Me suck you very good and very long. Suckysuck.

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg er i 40-årene men føler meg ikke så "gammel". Har ikke vært her så ofte i det siste. Blitt kvitt natteranglinga.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...