Gå til innhold

Lyskestrekk og mageproblemer


Damodred

Anbefalte innlegg

Heisann.

Hadde en veldig vond opplevelse en fotballkamp jeg spilte. Jeg hoppa opp for å nikke til ballen helt alene. Nådde ikke opp og landa på beina ganske hardt. Da smalt det skikkelig. ikke smell egentlig men utrolig vondt i magen (nedre venstre del) og i lysken. Har hatt problemer med lysken og smerter tidligere i flere år egentlig, alltid stiv og støl og litt støl i magen også.. Måtte bli bært ut av banen og greide ikke kjøre bil hjem etter dette. stod hele natta siden ejg ikke kunne sitte eller ligge. Dro til lege og ble sendt vidre til akutten for bilder a bekkenet. De konkluderte med lyske strekk. Det jeg ikke forstår er at jeg har så vondt i nedredel av magen og kan ikke stramme magemusklene. mens at det gjør ikke vondt i lysken når ejg trykker på den..

Ble senge liggende to dager men er oppe igjen å går nå, selv om det er veldig vondt..

Hva skal jeg gjøre? Hva kan det være?

takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...