Gå til innhold

Koreatildelinger ofte på fredager

Anbefalte innlegg

Gjest 3 x Korea

Dette er bare en liten melding til de som lengter seg halvt i hjel etter sitt lille Korea-barn. Vi har 3 barn fra Korea, og alle telefonene har kommet på en fredag!!!! Vet ikke om det er tilfeldig, men kan det hende at tildelingene ofte kommer på fredager?

HOLD UT!!! Telefonen kommer snart!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119845-koreatildelinger-ofte-p%C3%A5-fredager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest twist(tidl.)

Da klamrer jeg meg til denne infoen, og krysser fingrene for førstkommende fredag!

Hei!

Takk for oppmuntringen. Denne ventetiden tar på, håper virkelig du har rett...

Forrige gang fikk vi tildeling på en mandag, men sier ikke nei takk til førstkommende fredag!!!

Tvi-tvi alle som venter når som helst!!

klem fra

Hei!

Takk for oppmuntringen. Denne ventetiden tar på, håper virkelig du har rett...

Forrige gang fikk vi tildeling på en mandag, men sier ikke nei takk til førstkommende fredag!!!

Tvi-tvi alle som venter når som helst!!

klem fra

Ja nå merkes det godt på kroppen at vi snart vil gå over i neste og siste fase av ventetiden. Vi er inne i vår 12 mnd. nå og jeg forstår at det er andre her inne som har ventet over det så vi har vel enda noen nervepirrende uker foran oss.

Lykke til til alle

thuva1365380402

Vi fikk tildeling på torsdag, og et annet par vi kjenner fikk dagen før oss, altså onsdag. Så dette tror jeg varierer veldig.

Lykke til dere som venter på tildeling både fra Korea og andre land.

Vi har en liten gutt som nå er 6,5 mnd fra Korea. Vi kom hjem da han var 3,5 mnd gammel.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...