Chinamamma Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Vi venter på tildeling fra Kina gjennom Inor Adopt. Er det noen her ute i samme båt???? 0 Siter
Gjest kip Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 ja, vi har november som vår måned og venter som bare det! Håper vi hører noe før helgen..... Hilsen 0 Siter
Salten1365380501 Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Hei. Ja, vi venter også, men vi er nok litt etter dere i løypa. Vi er reg. i Kina i januar 03. Inor har hatt en representant i Kina noen dager, og jeg går ut fra at vi får høre nytt når hun kommer tilbake. Har mailet til Inor, og bedt om å få vite siste nytt fra Kina.... Hilsen fra 0 Siter
Fibe Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Ja, vi har også november som vår måned og venter på svar fra Inor Adopt.Vi håper, som Kip, å høre noe før helgen, men er innstilt på at det kanskje ikke skjer noe før neste uke. Krysser fingrene for oss alle, hilsen 0 Siter
Chinamamma Skrevet 18. september 2003 Forfatter Skrevet 18. september 2003 Da er det bare å krysse fingrene for oss alle. Det er vel store muligheter for at vi treffes, Kip og Fibe. Da er det jo heller ikke så lenge til du Salten skal ut å reise. Jeg er så spent på om det skjer noe nå som Repr. fra Inor er tilbake fra Kina. Varme hilsener til dere alle fra meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.