Gå til innhold

Dette er viktig for meg å vite !!

Anbefalte innlegg

Gjest kan dere hjelpe meg?

En person går på byen. Uvisst hvor mye alkohol som inntas.

Dagen etterpå husker denne personen ingenting , og er kjempe dårlig , svetter og spyr hele dagen.

På kvelden går denne personen til legevakten for å ta blodprøver for å se om det er blitt puttet noe i glasset.

Han ringer legevakten dagen etterpå , og det viser seg at det er stoff i blodet. ( vet ikke hva)

Han gjør ingenting med dette , men 3 dager etterpå ringer politiet og vil ham til å avgi en forklaring!

Han vet enda ikke hva det gjelder , eller hvorfor.

Kan legevakten tatt seg bryet med å ringe politiet for å fortelle dette??

Synes det høres rart ut , for jeg trodde at personen selv måtte eventuelt kontakte politiet??!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120026-dette-er-viktig-for-meg-%C3%A5-vite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kan dere hjelpe meg?

Kan du ha gitt noen en på tygga den kvelden, som nå har anmeldt deg?

Det er ikke meg det gjelder ; men min eks som hadde ungene den helga!

Han hadde vært så fjern da han kom hjem at han til og med hadde lagt seg oppå datteren!

Annonse

Gjest ikke sign

Det er ikke meg det gjelder ; men min eks som hadde ungene den helga!

Han hadde vært så fjern da han kom hjem at han til og med hadde lagt seg oppå datteren!

Ble noe puttet i drinken får du støtte ham.. var barnevakten natten over da? Høres fælt ut..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...