hpn1365380559 Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Jeg er så lei av og vente nå at jeg kan ikke få sagt det.Håpet er der,når vi står forran en ny dag.Og skuffelsen kommer når dagen er omme.Det har snart gått 8 uker siden vi oppdaterte nå.Men hva kan man gjøre?Det er iallefall morro og lese gladmeldinger her inne,da ser en jo at det skjer noe.så jeg vil gratulere alle som har fått gode nyheter den siste tiden,og krysse fingrene for alle som venter. Vennlig hilsen. 0 Siter
bellami1 Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Hei hpn. Er det 8 uker siden dere oppdaterte politiattester? Og jeg som trodde at vi hadde ventet lenge med bare" 4 uker". Holder på å bli galen.....! Hvor lenge kan vi gå sånn? Har du snakket med AF. Er det normalt å vente så lenge? Hvor lenge har dere ventet totalt og hva tid fikk dere distrikt? Hva distrikt har dere? Du har sikkert sagt det før men....husker det ikke . Vi har disrikt Tunja. En stor vente klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.