Gå til innhold

Trives du i jobben?

Anbefalte innlegg

Jeg er i en situasjon hvor jeg har valget om jeg vil være i jobb eller hjemeværende.

Har valgt en deltidsstilling,fordi jeg liker å være ijobb.

Jeg forventer ikke at jobben skal være en dans på roser,men vil gjerne ha en jobb som jeg ikke gruer meg til å gå på.

En skal ha lyst til å stå opp om morgenen,og føle at en takler arbeidsoppgavene på jobben.

Trivselen bør være såppass bra ,at en trives sosialt .

Slik det er nå, gruer jeg meg litt til å gå på jobb.

Trives sånn passe,har en jobb som er svært ansvarsfull i forhold til andre menneskers helse.

Ofte føler jeg at det kan være mer ansvar enn det jeg ønsket.

Har mange andre muligheter til jobber.

Liker også utfordringer ,men noen ganger hadde det vært godt å gå på jobb ,å vite at en ikke møter på for store utfordringer og ansvar.

Hvordan tenker andre i forhold til dette,trives dere,og har dere fått en jobb som stiller opp til forventningene i forhold til hva dere ønsket ?

Jeg har vel en følelse av at ,mange blir skuffet når de endelig er ferdig utdannet,og skal begynner å jobbe med det de ønsker.

Bør en vurdere en ny jobb,hvis det blir for mange ubehagelige følelser knyttet til jobben,eller bare tenke på pengene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120096-trives-du-i-jobben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...