Gå til innhold

Jeg vurderte å skrive dette innlegget på samliv...

Anbefalte innlegg

...men kom til at det ikke står riktig så ille til med sjelen min.

Vel, jeg ser nå ut til å ha godt bort og gjort noe så dumt som å forelske meg.

I denne:

http://www.apple.com/no/ipod/

Er det noen som har den? Det er ikke mye jeg lurer på da man finner ut av det meste på nettet, men en ting jeg til nå ikke har klart å finne ut av er hvor mye denne spilleren tåler. Dette er siste generasjon av denne modellen, så jeg går ut fra at den har fått visse overhalinger og forbedringer, men kan man løpe med den?

Tåler HD baserte spillere den slags? Ikke det at jeg løper så jævla mye, men poenget med å kjøpe denne guds gave til musikken, er jo at jeg skal bruke den blant annet på treninga.

Vel, på et forum gjennomsyret med datanerder, psykopater og litt mer generelle nerder, så må det vel være noen som har kjøpt denne og kan fortelle meg hvor landet ligger?

Fortsetter under...

tja... de har nok et buffer minne slik at disken ikke skal hoppe, men den er nok ikke ideell å løpe med. Til det er det bedre med statisk minne og ikke harddisk som går i ipod. Hvis det er konkurranse for ipod, mener de sikkert at det går

Stesønnen min har den, men jeg tror ikke han jogger noe særlig mer enn han må i gymtimene.

Men lekker er den.

Den er veldig lekker!

Jeg skal egentlig ikke løpe så jævla mye med unntak av noen minutter i ny og ne etter trening, samt at jeg kommer til å tråkke på en steppemaskin (noe som vel ikke blir verre enn å gå), men det hadde vært greit å vite hva den tåler.

Finner stort sett bare lovord om den på nettet, dog ingenting om dette.

Samboeren min bruker den mye både til gåing, løping og i treningsstudio - og hun har ikke hatt noen problemer etter ca 9 mnd bruk (fikk den av meg til jul:-).

Bufferet er stort (8 min?), den er enkel å bruke, god musikkgjengivelse, god kvalitet virker det som, bra batterikapasitet - og siden den har så stor harddisk så bli du aldri lei musikken du har til rådighet.

Via USB så går det også usansynlig raskt å laste ned musikk.....

Tror ikke du vil bli missfornøyd!

Samboeren min bruker den mye både til gåing, løping og i treningsstudio - og hun har ikke hatt noen problemer etter ca 9 mnd bruk (fikk den av meg til jul:-).

Bufferet er stort (8 min?), den er enkel å bruke, god musikkgjengivelse, god kvalitet virker det som, bra batterikapasitet - og siden den har så stor harddisk så bli du aldri lei musikken du har til rådighet.

Via USB så går det også usansynlig raskt å laste ned musikk.....

Tror ikke du vil bli missfornøyd!

Thanks! Det var det jeg lurte på.

Og dersom du kjøpte den til henne i fjor så er til og med den nye versjonen (visstnok) enda bedre og utbedret, så da er det nok ingen fare.

Lurer på om jeg skal kline til med en sånn.

Annonse

Thanks! Det var det jeg lurte på.

Og dersom du kjøpte den til henne i fjor så er til og med den nye versjonen (visstnok) enda bedre og utbedret, så da er det nok ingen fare.

Lurer på om jeg skal kline til med en sånn.

Jeg får ikke lov til å låne den - så den må være bra:-)

Men jeg tar igjen - og lar ikke henne få låne motosykkelen min...he-he

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...