Gjest på besøk Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Når var det sist tildeling fra korea, og når var de evnt. godkjent i bufa. 0 Siter
kingye Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 Hei, Jeg pratet med VB igår, og da var det ingen tildelinger siden onsdag i forrige uke, og da var det 3 lykkelige familier som fikk en telefon. Vi er nå 15 stk. som venter på tildeling i september. Hvilken BUFA dato de hadde, det vet jeg ikke. 0 Siter
blivende far Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Hei, Jeg pratet med VB igår, og da var det ingen tildelinger siden onsdag i forrige uke, og da var det 3 lykkelige familier som fikk en telefon. Vi er nå 15 stk. som venter på tildeling i september. Hvilken BUFA dato de hadde, det vet jeg ikke. Vi kunne forvente tildeling i august/september 2003. ble godkjente 12.09.03. Andre her som ble godkjente på omtrent samme tid? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.