Gjest heartbeat Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Jeg har søkt på google og ikke funnet noe, prøver å finne ut hva tittelsangen til tv-serien "Med hjartet på rette staden" heter, (på NRK1 lørdagene). Har nemlig fått tak i en rytme til keyboardet mitt som er tilpasset akkurat den sangen, rytmen heter "Buddy's heart". Jeg vet ikke om det er tittelen å sangen, om den rett og slett heter "Heartbeat" som seriens originaltittel, eller om den heter noe helt annet. Vet ikke hvem som fremfører den og har ikke noe opptak av noen episode, så jeg får ikke sjekket rulleteksten heller. Noen som kjenner sangen? 0 Siter
Gjest Buddy Holly Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Heartbeat why do you miss when my baby kisses me? Heartbeat why does our love kiss stay in my memory? Riddle it that and sing to me love's story and bring to me love's glory heartbeat why do you miss when my baby kisses me The song Heart Beat can be found on Buddy Holly from the original master tapes M.C.A. records. It was written by Montgomery-Petty. I received the C.D. for Christmas and was surprised at the origin of the song. Give it a listen and you can get all the lyrics. http://capefrog.customer.netspace.net.au/heartbeat/miscinfo.html#themesong 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.