Lillemus Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 Er det "vanlig" å skjelle ut megleren under en budrunde? Lot meg visst rive litt med... 0 Siter
Gjest meridian Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 Nei, det kan jeg ikke forestille meg. Aner ikke hvorfor du skjelte ham ut, men han gjør jo bare jobben sin som mellom-mann mellom selger og potensielle kjøpere. 0 Siter
tusseline Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 .. jeg har hvertfall mer eller mindre skjelt ut en megler etter budrunden, da han ikke orienterte alle interessentene om budene!! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 Hehe, du blei litt ivrig? ;o) Åssen går jakta på ny leilighet, da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. september 2003 Forfatter Skrevet 19. september 2003 Hehe, du blei litt ivrig? ;o) Åssen går jakta på ny leilighet, da? *Gliser fra øre til øre* Så lenge det ikke kommer en drittsekk og tar den på forkjøpsrett nå så er den miiiin! Bare miiiiiin! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 *Gliser fra øre til øre* Så lenge det ikke kommer en drittsekk og tar den på forkjøpsrett nå så er den miiiin! Bare miiiiiin! Grattis med forbehold! :oD Er den fin eller? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. september 2003 Forfatter Skrevet 19. september 2003 Grattis med forbehold! :oD Er den fin eller? Selvfølgelig er den fin! ;o) Jeg la i litt mer og holdt meg unna renovasjonsobjektene for å si det sånn. Orker rett og slett ikke det nå, ikke hadde blitt særlig billigere heller vil jeg tro. Og når bad og kjøkken var sånn som jeg ville ha dem så var det jo ikke mer å lure på. ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 Selvfølgelig er den fin! ;o) Jeg la i litt mer og holdt meg unna renovasjonsobjektene for å si det sånn. Orker rett og slett ikke det nå, ikke hadde blitt særlig billigere heller vil jeg tro. Og når bad og kjøkken var sånn som jeg ville ha dem så var det jo ikke mer å lure på. ) Så flott da! Krysser fingra for at det går i boks. ) 0 Siter
serendipity Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 *he-he* Vanlig og vanlig..? Men de bør også "få som de fortjener" om de opptrer ufint. Får håpe du har hellet med deg denne gangen... 0 Siter
Reg@l Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 Det er vel noe de aller fleste som har vært med i budrunder enten har gjort eller hatt veldig lyst til. Meglerbransjen flyter over av kjeltringer. Det er ikke mange av meglerne vi har vært borti som får bra karakter... Du får trøste deg med at de stort sett lurer deg innenfor loven :-( 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. september 2003 Forfatter Skrevet 19. september 2003 Det er vel noe de aller fleste som har vært med i budrunder enten har gjort eller hatt veldig lyst til. Meglerbransjen flyter over av kjeltringer. Det er ikke mange av meglerne vi har vært borti som får bra karakter... Du får trøste deg med at de stort sett lurer deg innenfor loven :-( Jeg ble ikke lurt, det hele dreide seg om en misforståelse og jeg har tenkt å be omforlatelse når vi møtes for kontraktskriving. ) Sant og si var han temmelig spak etter at jeg hadde frest opp litt... 0 Siter
pip Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 'so mselger har jeg hatt et laaaangt møte med megler hvor jeg absolutt skjelte en megler ut, om en i forholdsvis siviliserte former ;o) Men fortell litt mer da, hvorfor trengte denne megleren skjenn? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. september 2003 Forfatter Skrevet 19. september 2003 'so mselger har jeg hatt et laaaangt møte med megler hvor jeg absolutt skjelte en megler ut, om en i forholdsvis siviliserte former ;o) Men fortell litt mer da, hvorfor trengte denne megleren skjenn? Det var egentlig en misforståelse så det kom inn et bud etter at min frist hadde gått ut, jeg hadde forstått det sånn at mitt bud var godtatt, men det var det altså ikke. Ergo gikk kjeften litt... ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. september 2003 Forfatter Skrevet 19. september 2003 'so mselger har jeg hatt et laaaangt møte med megler hvor jeg absolutt skjelte en megler ut, om en i forholdsvis siviliserte former ;o) Men fortell litt mer da, hvorfor trengte denne megleren skjenn? I tillegg til at jeg ble forbanna på grunn av misforståelsen har det vært noget ampert i heimen de siste dagene og det gjorde ikke situasjonen lettere under press heller. Tralalalalaaaa... ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.