Gå til innhold

Å skjelle ut eiendomsmegleren....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Grattis med forbehold! :oD Er den fin eller?

Selvfølgelig er den fin! ;o) Jeg la i litt mer og holdt meg unna renovasjonsobjektene for å si det sånn. Orker rett og slett ikke det nå, ikke hadde blitt særlig billigere heller vil jeg tro. Og når bad og kjøkken var sånn som jeg ville ha dem så var det jo ikke mer å lure på. :o)

Selvfølgelig er den fin! ;o) Jeg la i litt mer og holdt meg unna renovasjonsobjektene for å si det sånn. Orker rett og slett ikke det nå, ikke hadde blitt særlig billigere heller vil jeg tro. Og når bad og kjøkken var sånn som jeg ville ha dem så var det jo ikke mer å lure på. :o)

Så flott da! Krysser fingra for at det går i boks. :o)

Det er vel noe de aller fleste som har vært med i budrunder enten har gjort eller hatt veldig lyst til. Meglerbransjen flyter over av kjeltringer. Det er ikke mange av meglerne vi har vært borti som får bra karakter...

Du får trøste deg med at de stort sett lurer deg innenfor loven :-(

Det er vel noe de aller fleste som har vært med i budrunder enten har gjort eller hatt veldig lyst til. Meglerbransjen flyter over av kjeltringer. Det er ikke mange av meglerne vi har vært borti som får bra karakter...

Du får trøste deg med at de stort sett lurer deg innenfor loven :-(

Jeg ble ikke lurt, det hele dreide seg om en misforståelse og jeg har tenkt å be omforlatelse når vi møtes for kontraktskriving. :o) Sant og si var han temmelig spak etter at jeg hadde frest opp litt...

'so mselger har jeg hatt et laaaangt møte med megler hvor jeg absolutt skjelte en megler ut, om en i forholdsvis siviliserte former ;o)

Men fortell litt mer da, hvorfor trengte denne megleren skjenn?

Det var egentlig en misforståelse så det kom inn et bud etter at min frist hadde gått ut, jeg hadde forstått det sånn at mitt bud var godtatt, men det var det altså ikke. Ergo gikk kjeften litt... :o)

Annonse

'so mselger har jeg hatt et laaaangt møte med megler hvor jeg absolutt skjelte en megler ut, om en i forholdsvis siviliserte former ;o)

Men fortell litt mer da, hvorfor trengte denne megleren skjenn?

I tillegg til at jeg ble forbanna på grunn av misforståelsen har det vært noget ampert i heimen de siste dagene og det gjorde ikke situasjonen lettere under press heller. Tralalalalaaaa... :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...