Gå til innhold

Tips til opppussing av gammelt kjøkken?

Anbefalte innlegg

hei,

Skal pusse opp et kjøkken som er fra 60-tallet- sånn med skyvedører og helt enkle uten noe utskjæring.

Er det noe mer enn bare å male det jeg kan gjøre? Hvor finner jeg f.eks nye knotter til å skifte ut?

Har ikke råd til å skifte hele kjøkkenet, men trenger fikse opp det jeg har.

Tips?

Tar også i mot tips om interiørsider på nett.

Takk:-)

Fortsetter under...

Vi ville også vente med å ta den store kjøkkenoppussingen i vårt 60-talls hus.

Antar likevel at noen av skapene er fra nyere tid, for noen er ikke skyveskap. Vi skiftet ihvertfall knottene, tapetet (brun, småblomstrert) og flisene.

Vi laget brystningspanel oogså, samt kjøpte et fint møbelskap som var litt dyrt.

Er snart klar for heloppussing, men det må bli til neste år.

Hele skapdørene kan jo også skiftes. Men det blir fort litt penger ut av det.

Har ikke skyvedørene sånne innsøkk, til å putte fingrene i?

Oppussing av sånne skyvedører er ikke gøy. Alt på pusses helt ned, og du være veldig nøye, når du maler, sånn at de blir helt jevne. Hvis ikke får du problemer i sporene. Pass også på at dørene står så lenge at malingen blir helt hard, før dere setter de inn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...