påfugl Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 Søker, og søker på nettet etter morsomme festsanger, men finner ingenting jeg kan laste ned.De linkene jeg har fått opp, må man bestille tekstene over e-post. Mener å huske at jeg har vært inne og funnet div sanger før. Dette gjelder en 40-årsdag. Har noen en link til meg? 0 Siter
Gjest Ikke undertegnet Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 Hvorfor kan du ikke bestille over e-post da? 0 Siter
påfugl Skrevet 19. september 2003 Forfatter Skrevet 19. september 2003 Hvorfor kan du ikke bestille over e-post da? Fordi jeg er litt treg av meg, jeg må ha sangene nå. Best. jeg over nettet, får jeg vel ikke sangene før om et par dager, eller? Tenkte jeg ville laste ned med det sammme. Mener å ha vært borti en slik side før. 0 Siter
Vincent Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 Dette er grunnen til at du ikke finner det skvatt: http://www.kopinor.no/dokumentbank/pressemelding_musikk-desember2001.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.