Gå til innhold

Øynene til Elin Tvedt

Anbefalte innlegg

Hva er det med øynene til Elin Tvedt?

Er det bare jeg som syns det ser ut som de er vidt forskjellige? Har Elin noengang hatt lammelse i ansiktet eller noe, for hun virker ikke så symmetrisk liksom?

For all del, jenta er søt nok, jeg bare lurer på hva det er jeg ikke klarer sette helt fingeren på.

Og hvorfor er hun egentlig så søt som alle skal ha det til?

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120250-%C3%B8ynene-til-elin-tvedt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• favn

7

• Babette

6

• tjohei

4

Mest aktive i denne tråden

Finnes det noen ansikter som er symmetriske, da?

Jeg synes hun har pene øyne. Store og uskyldige. Og tipper hun har draget på mannfolka.

Jeg lurer mere på det ene øyet til Terje Søviknes og judging Amy.

*lol* *bobler over her*

Må vekk herfra altså ! hehehehe

Nå er jeg litt usikker, hvem er Elin Tvedt... er det en lyshåret dame i et forbrukerprogram eller var det helseprogram? eller er det hun som er kjent fordi hun er kjent og som en gang var værdame?

Værdame, karaokesanger, kjæresten til den morsomme Kristian Valen, nå ex, programleder for 71 grader nord + ny serie med en slags portrettintervju på TV Norge hvor hun følger objektet et døgn.

Kommer fra Ølen, som ligger litt inn i landet nordøst for Stavanger, tror jeg. Mer?

Annonse

Gjest virrevirre

Nå er jeg litt usikker, hvem er Elin Tvedt... er det en lyshåret dame i et forbrukerprogram eller var det helseprogram? eller er det hun som er kjent fordi hun er kjent og som en gang var værdame?

Det ene øyet er større enn det andre. Tror jeg.

Jeg synes hun har pene øyne. Store og uskyldige. Og tipper hun har draget på mannfolka.

Hehehe, Judging Amy og Terje Søviknes er litt samme stilen, synes nå jeg, da... ;-)Men det blir kanskje heeelt feil å blande Elin inn med dem?

Synes hun er pen jeg da men...

DET synes jeg også - og det skrev jeg også i mitt innlegg. Men hun har litt merkelige øyne. Ser alltid ut som det ene er mer åpent enn det andre, og de er jo veldig dyptliggende. Kanskje derfor jeg syns hun er pen, men "skummel".

Pene øyne eller ei... Lurer på hvorfor i all verden hun fikk den jobben med å intervjue folk i 24 timer eller hva det programmet gikk ut på.. Så det programmet med Tor Erling Staff og har sjelden vært mer pinlig berørt av et TV-program! Hun har ikke så mye på TV å gjøre synes jeg. Men det holder kanskje med pene øyne og tykke lepper for å komme på TV?

Sjekk ut øya til Shannen Doherty, da! Hu har et venstreøye som er en cm. høyere opp enn det høyre.

Anyway, feilen med øya til Elin er at hun øner, dvs. hun har stirrende øyne.

Hehehe, Judging Amy og Terje Søviknes er litt samme stilen, synes nå jeg, da... ;-)Men det blir kanskje heeelt feil å blande Elin inn med dem?

Definitivt. Men har du lagt merke til at Terje og judging lukker igjen det ene øyet litt når de snakker og smiler?

Elin har kjempestore øyne. Kontaktlinsebrukere får ofte et slikt oppsperret blikk. (Vet ikke om hun har linser).Hun har nå dådyrøyne, da. En Bambi fra Ølen.

Annonse

Sjekk ut øya til Shannen Doherty, da! Hu har et venstreøye som er en cm. høyere opp enn det høyre.

Anyway, feilen med øya til Elin er at hun øner, dvs. hun har stirrende øyne.

LOL - ja gitt -en egen side her om det også:

http://www.shashachu.com/Shannen/index.html

Gjest Daredevil

Værdame, karaokesanger, kjæresten til den morsomme Kristian Valen, nå ex, programleder for 71 grader nord + ny serie med en slags portrettintervju på TV Norge hvor hun følger objektet et døgn.

Kommer fra Ølen, som ligger litt inn i landet nordøst for Stavanger, tror jeg. Mer?

Karaokesanger...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...