Gå til innhold

Øynene til Elin Tvedt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• favn

7

• Babette

6

• tjohei

4

Mest aktive i denne tråden

Værdame, karaokesanger, kjæresten til den morsomme Kristian Valen, nå ex, programleder for 71 grader nord + ny serie med en slags portrettintervju på TV Norge hvor hun følger objektet et døgn.

Kommer fra Ølen, som ligger litt inn i landet nordøst for Stavanger, tror jeg. Mer?

Skonummer? Første kyss? Resultat på den nasjonale IQ-testen?

Singel er hun vel også nå?

Uten at det har noe med noe annet her å gjøre...:-)

Joda, hun er singel igjen. At hun kunne gi slipp på kjekkasen Kristian, er jo også en helt annen sak.. ;-)

Men singel, Goliath? Hvorfor spør DU om det? Du er vel ikke singel..? ;-)

Hm. Jeg er betenkt. Da liker du vel også den uflidde Claude Greengrass i "Med hjartet på rette staden"?

Men a propos øyne. Hva vil du si om øynene til Columbo? Glassøye på begge?

over til nogo anna:

Min mor hørte på nærradioen i Østfold for noen år siden; det var sånn innringing, folk skulle svare på noen spørsmål og så vinne en kaffekopp - elnosånt.

Radiomannen:

"Og da var spørsmålet - hvilket materiale er glassøye laga ta?"

Damen:

"åååååå, den var vanskelig gitt, harnte græie på sånt jæ - jæ blir så nærvøs æu se, når jeg er sånn på radion!"

Radiomannen:

"ta det bare med ro; hør hva jeg sier; GLASSøye"

Damen: "næ! græiernte den jæ - hællemåne!!"

Radiomannen:

" Du skjønner det, nå må jeg ha et svar"

Damen:

"jæ giiir mæ jæ, si de a!"

Radiomannen:

"Det er laget av GLASS!"

Damen:

"Åh! så dum jeg er - ja, døm skal jo SE igjønnom dem ja!"

:-)))))

Annonse

over til nogo anna:

Min mor hørte på nærradioen i Østfold for noen år siden; det var sånn innringing, folk skulle svare på noen spørsmål og så vinne en kaffekopp - elnosånt.

Radiomannen:

"Og da var spørsmålet - hvilket materiale er glassøye laga ta?"

Damen:

"åååååå, den var vanskelig gitt, harnte græie på sånt jæ - jæ blir så nærvøs æu se, når jeg er sånn på radion!"

Radiomannen:

"ta det bare med ro; hør hva jeg sier; GLASSøye"

Damen: "næ! græiernte den jæ - hællemåne!!"

Radiomannen:

" Du skjønner det, nå må jeg ha et svar"

Damen:

"jæ giiir mæ jæ, si de a!"

Radiomannen:

"Det er laget av GLASS!"

Damen:

"Åh! så dum jeg er - ja, døm skal jo SE igjønnom dem ja!"

:-)))))

*lol*

Jeg har en som ligner:

Innringerne skulle svare på endel spørsmål i en spørrekonkuranse.

Programlederen forklarer at det vil bli gitt tre alternativer til hvert spørsmål.

Ei dame (hihi) får et spørsmål hun står bom fast på. Klokka tikker og går mot fortapelsen, men tross i alle oppfordringer om å i det minste _prøve_ har hun altså ikke guts til å komme med forslag engang.

I siste sekund utbryter hun imidlertid: Kan jeg få tre andre alternativer?

*lol*

Jeg har en som ligner:

Innringerne skulle svare på endel spørsmål i en spørrekonkuranse.

Programlederen forklarer at det vil bli gitt tre alternativer til hvert spørsmål.

Ei dame (hihi) får et spørsmål hun står bom fast på. Klokka tikker og går mot fortapelsen, men tross i alle oppfordringer om å i det minste _prøve_ har hun altså ikke guts til å komme med forslag engang.

I siste sekund utbryter hun imidlertid: Kan jeg få tre andre alternativer?

LOL! :-)

Problemet er at hun stirrer. For meg virker det som hun gjør seg til.... liksom skal ha intenst blikk.

Synes det er blitt bedre i det siste. I det portrettprogrammet gjorde hun det knapt etter det jeg kunne se. Men et par ganger i går var hun igang igjen.

Leste noe om at hun hadde fått beskjed om å ikke gjøre det. (av TVNorge) Men gammel vane er vel vond og vende.

Men pen synes jeg nå at hun er.

Joda, hun er singel igjen. At hun kunne gi slipp på kjekkasen Kristian, er jo også en helt annen sak.. ;-)

Nei - jeg er ikke singel, så det har du helt rett i.

Men det er jo alltid greit å vite at det finnes søte og godt beslåtte single damer der ute.

Uten at noen skal behøve å legge noe spesielt i den uttalelsen - for jeg har det meget bra slik jeg har det:-)

Annonse

Pene øyne eller ei... Lurer på hvorfor i all verden hun fikk den jobben med å intervjue folk i 24 timer eller hva det programmet gikk ut på.. Så det programmet med Tor Erling Staff og har sjelden vært mer pinlig berørt av et TV-program! Hun har ikke så mye på TV å gjøre synes jeg. Men det holder kanskje med pene øyne og tykke lepper for å komme på TV?

Hun har da ikke de fæle tykke leppene som enkelte jenter/damer har (f.eks. Linda Johansen).

Var det hun som gjorde slutt? Hun har jo store pupper og det er jo populært hos gutta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...