Gå til innhold

Øynene til Elin Tvedt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• favn

7

• Babette

6

• tjohei

4

Mest aktive i denne tråden

Grunn god nok det. Imponerende utdannelse har hun ihvertfall ikke:

http://www.weather.no/kontakt/ansatte/elin.htm

Æsj, nå er dere urettferdige!

Har dere ikke noe annet å gjøre enn å engasjere dere i?

Vil dere virkelig ha bare flotte, feilfrie og velutdannede personer på skjermen?

Elin er jo flott og jordnær, snill og et skikkelig menneske. (kjenner noen som har kjent henne hele livet)

Hva med å godta folk som de er? Men start med deg selv!

Singel er hun vel også nå?

Uten at det har noe med noe annet her å gjøre...:-)

Noen som svarer seg selv her?Og er veldig sjalu på søte Elin?

Hva har det med saken å gjøre at hun har to litt forskjellige øyner?

Herregud så kvalm tråd dette var.Skal vi foreksempel gi barna våre disse holdningene? du er ikke bra nok om du ikke er perfekt!

Perfekte mennesker finnes ikke, gudsjelov for det!

Annonse

Æsj, nå er dere urettferdige!

Har dere ikke noe annet å gjøre enn å engasjere dere i?

Vil dere virkelig ha bare flotte, feilfrie og velutdannede personer på skjermen?

Elin er jo flott og jordnær, snill og et skikkelig menneske. (kjenner noen som har kjent henne hele livet)

Hva med å godta folk som de er? Men start med deg selv!

Jeg synes i så fall at de samme reglene skal gjelde for alle mennesker. Begynner å bli lei av at hvis man bare er et kjent fjes så er det nok til å få både den ene jobben etter den andre, mens de som virkelig er dyktige innvendig ikke får jobben. Synes ikke det er riktig at kjendiser bare turer frem som de vil. Arbeidslivet er faktisk ganske tøft for oss alminnelig og jeg synes at alle skal konkurrere på samme premisser.

Herregud så kvalm tråd dette var.Skal vi foreksempel gi barna våre disse holdningene? du er ikke bra nok om du ikke er perfekt!

Poenget er vel at hun kanskje prøver å gjøre seg veldig deilig med det rare blikket. Altså da mener jeg ikke at hun er født sånn men at hun gjør seg sånn fordi hun tror det er sexy.

Ja, bortsett fra det er hun vel så godt som perfekt!

Noen spesiell grunn til at du la dette inn under mitt innlegg i tråden?

Selv synes jeg Elin er en sjarmerende og søt jente, selv om hun kanskje ikke er helt min type.

Og er det noe galt å si noe slikt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...