Gjest vondt i hodet Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 Jeg har så ofte vondt i hodet, og mye tid går bort. F.eks. hadde jeg migrene sist helg (lørdag-søndag), og vondt i hodet tirsdag. Nå har jeg også vondt i hodet. Det begynte i natt, og noen timer i dag var det ok. Så kom det tilbake. En dag trykket det av og til (vondt i hodet/som migrenesmerte.. vanskelig å forklare) på den ene siden.... merkelig. Bør jeg gå til legen? Når jeg slutter å amme kan jeg prøve tabletter mot migrene, men det er så ofte nå. Med små barn får jeg jo ikke nok søvn, og jeg er stresset og sliten. Har dessuten begynt å trene, og tror jeg drikker nok. Paracet tar ingenting. Råd? Takk for svar. 0 Siter
soleil Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 Unngå sitrus-frukter. Prøv omega3 eller tran. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 20. september 2003 Skrevet 20. september 2003 Unngå sitrus-frukter. Prøv omega3 eller tran. Om det er spenninger i nakke/hode hodepinen kommer av, kan nettopp c-vitaminer, e-vitaminer og andre antioksidanter være bra. De bidrar til å fjerne gift-/slaggstoffer fra kroppen, og de har en tendens til å hope seg opp og lage muskelknuter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.