boffi Skrevet 20. september 2003 Skrevet 20. september 2003 Er det noen som har informasjon, evt vet hvor jeg kan få tak i informasjon, om Reitegjerdet-saken? (stikkord: psykiatrisk institusjon, 70-tallet, ulovlig medisinering, etc.) I Ingvar Ambjørnsens bok, 23-salen, er det referert til denne saken i forordet. Jeg jobber med et særemne i norsk og det ville ha vært fint med litt bakgrunnsinformasjon. Håper det er noen som kan hjelpe meg.. 0 Siter
Sør Skrevet 20. september 2003 Skrevet 20. september 2003 Du finner vel masse informasjon om dette ved å søke på nettet. Tror til og med journalen hans er lagt ut på nett. Med vennlig hilsen 0 Siter
boffi Skrevet 20. september 2003 Forfatter Skrevet 20. september 2003 Du finner vel masse informasjon om dette ved å søke på nettet. Tror til og med journalen hans er lagt ut på nett. Med vennlig hilsen Ja, det skulle man jo tro.. Men hvorfor får jeg ingen traff da? ;p 0 Siter
fresja Skrevet 20. september 2003 Skrevet 20. september 2003 Du finner vel masse informasjon om dette ved å søke på nettet. Tror til og med journalen hans er lagt ut på nett. Med vennlig hilsen Du har vel en e for mye i Reitgjerdet? 218 treff på Reitgjerdet 24 treff på Reitgjerde 0 Siter
Sør Skrevet 20. september 2003 Skrevet 20. september 2003 Ja, det skulle man jo tro.. Men hvorfor får jeg ingen traff da? ;p Fordi du staver Reitgjerdet feil! Søk også på personnavn. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 20. september 2003 Skrevet 20. september 2003 Du kan også søke på "Brøset" som er sykehusets navn nå. 0 Siter
boffi Skrevet 20. september 2003 Forfatter Skrevet 20. september 2003 Fordi du staver Reitgjerdet feil! Søk også på personnavn. Med vennlig hilsen Takk for hjelpa.. Nå fikk jeg plutselig litt flere treff.. ;p *blond* 0 Siter
Sør Skrevet 20. september 2003 Skrevet 20. september 2003 Takk for hjelpa.. Nå fikk jeg plutselig litt flere treff.. ;p *blond* Anbefaler innleggelse! ;-) (Så får du jo litt praktisk erfaring samtidig!) Med vennlig hilsen 0 Siter
kristiansund1365380625 Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Du kan også søke på "Brøset" som er sykehusets navn nå. St Olavs hospital, Regional sikkerhetsavdeling Brøset som nå befinner seg i lokalene til gamle Reitgjerdet er fortsatt en avdeling som har svært syke pasienter (derfor "sikkerhetsavdeling").Det kan godt være at de kan hjelpe deg med litteratur, hvis du ikke allerede er ferdig med oppgaven din! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.