blått Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Hei Vi er et par som vurderer å adoptere. Jeg ønsker meg veldig en baby - så liten som mulig, helst ikke over 3 mnd. Er dette mulig? Noen som vet hvilket land vi bør velge? Hilsen ufrivillig barnløs 0 Siter
Gjest adoptivsøker Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Hei! De yngste barna kommer fra de private barnehjemmene i Colombia, Korea og Sør Afrika. Tror ikke man helt kan regne med et barn under tre måneder, men de fleste fra disse stedene er vel under 6 mnd tror jeg. 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Vi har adoptert fra Korea, og kom hjem med en liten gutt på 3,5 mnd St. Hans aften. Han var 5 uker ved tildeling. Som regel er barna fra Korea mellom 3-6 mnd ved henting. Lykke til i deres valg av land. Klem fra 0 Siter
Korea-Fan Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 Vi skal adoptere fra Korea nettopp fordi de ofte er mellom 3 og 6 mnd. I Sør-Afrika er de og ofte under 6 mnd og ventetiden er kort, men da må dere være personlig kristne. I Sri Lanka er visst også barna under 6 mnd som regel, og ventetiden er ganske kort. Lykke til med valg av land! Vi er i allefall sjeleglade for vårt valg, etter å ha først bestemt oss for Korea, så for Sør-Afrika, og deretter tilbake til Korea igjen! Men NÅ er vi sikre på å ha valgt riktig! 0 Siter
Gjest adoptanten Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 En jeg kjenner fikk tildeling fra Etiopia nettopp - en jente på 6 uker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.