Gå til innhold

Omega 3 for å redusere vekt`?


Gjest Omega3

Anbefalte innlegg

Jeg har en betennelse i magen som gir store smerter, oppkast og svimmelhet om jeg blir sulten. Derfor spiser jeg ofte og mye, og dette har medført at jeg har gått opp ca 10 kg på ca 5 mnd.

Det er lang ventetid på gastroskopi, så jeg vil prøve å hindre at jeg går ytterligere opp i vekt til jeg har vært hos spesialist. Jeg har hørt at omega 3 blir brukt for å hindre økt vekt i forbindelse med medikamenter som gir økt vekt, er det noe i dette?

Jeg kan ikke trene hardt heller, siden jeg også får smerter i magen av dette. Så jeg føler meg litt hjelpesløs..

er det noen som har noen tips og råd til meg, kanskje med lignende erfaringer? Hva kan jeg spise nesten hele tiden uten å legge på meg for mye?

Håper på svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...