punkyB Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Sitter og ser på systeminformasjon - har 255,42 MB Fysisk Minne tildelt men bare 81,43 MB Fysisk Minne tilgjengelig. Hvorfor så stor forskjell? Har popupstopper - sygate brannmur - msn - norman virus kontroll gående , ellers ikke så mye. Bruker XP. 0 Siter
citoyen Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Husk at Windows XP i seg selv bruker ganske mye minne. 0 Siter
punkyB Skrevet 21. september 2003 Forfatter Skrevet 21. september 2003 Husk at Windows XP i seg selv bruker ganske mye minne. Men jeg synes maskinen er blitt merkbart tregere i det siste. Nå har jeg ikke verdens kjappeste adsl (384) men dog. Alt har vel ikke bare med hastighet å gjøre ? Vil det være noen forskjell på om jeg bruker Opera eller IE ? I det siste har jeg brukt begge og det trekker jo selvfølgelig en del av minnet. 0 Siter
Zirine Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Men jeg synes maskinen er blitt merkbart tregere i det siste. Nå har jeg ikke verdens kjappeste adsl (384) men dog. Alt har vel ikke bare med hastighet å gjøre ? Vil det være noen forskjell på om jeg bruker Opera eller IE ? I det siste har jeg brukt begge og det trekker jo selvfølgelig en del av minnet. Kanskje på tiden med en defragmentering? 0 Siter
punkyB Skrevet 21. september 2003 Forfatter Skrevet 21. september 2003 Kanskje på tiden med en defragmentering? Ikke så lenge siden jeg kjørte det heller. Lurer på om det er en eller annen kødd som har sniki seg inn i pc'n ..... 0 Siter
tiliti Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Selv har jeg xp. Når jeg kjører opera, winamp, mirc, kalkulator, clue, antivirus, tastetrykkteller, og mailwasher er fremdeles 449 av 785MB ledig. 0 Siter
punkyB Skrevet 21. september 2003 Forfatter Skrevet 21. september 2003 Selv har jeg xp. Når jeg kjører opera, winamp, mirc, kalkulator, clue, antivirus, tastetrykkteller, og mailwasher er fremdeles 449 av 785MB ledig. Dette er jo urettferdig - hvorfor har du så mye minne !!!??? Du har jo ikke brukt så mye i % - men i rent fysisk minne så bruker du jo mer enn jeg har. Det går unne som hakka møkk hos deg da eller? 0 Siter
tiliti Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Dette er jo urettferdig - hvorfor har du så mye minne !!!??? Du har jo ikke brukt så mye i % - men i rent fysisk minne så bruker du jo mer enn jeg har. Det går unne som hakka møkk hos deg da eller? Ja, det er helt problemfritt. Vosjer avgårde. Minne er jo billig for tiden. Løp og kjøp! Jeg mener .. klikk og kjøp ;p 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Ikke så lenge siden jeg kjørte det heller. Lurer på om det er en eller annen kødd som har sniki seg inn i pc'n ..... Du har vel Ad-aware? 0 Siter
Zirine Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Ikke så lenge siden jeg kjørte det heller. Lurer på om det er en eller annen kødd som har sniki seg inn i pc'n ..... Hmm ... Har du forsøkt å bytte bodylotion? 0 Siter
punkyB Skrevet 21. september 2003 Forfatter Skrevet 21. september 2003 Du har vel Ad-aware? Nei - hva er det? 0 Siter
punkyB Skrevet 21. september 2003 Forfatter Skrevet 21. september 2003 Hmm ... Har du forsøkt å bytte bodylotion? Visste det var noe !! :-) 0 Siter
punkyB Skrevet 21. september 2003 Forfatter Skrevet 21. september 2003 Ja, det er helt problemfritt. Vosjer avgårde. Minne er jo billig for tiden. Løp og kjøp! Jeg mener .. klikk og kjøp ;p Kanskje jeg skulle det .... :-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Nei - hva er det? Det er et bra program som fjerner spyware på pc`en. Er det en del av spyware, så vil maskinen bli treg. Du kan laste det ned her: http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/ 0 Siter
punkyB Skrevet 21. september 2003 Forfatter Skrevet 21. september 2003 Det er et bra program som fjerner spyware på pc`en. Er det en del av spyware, så vil maskinen bli treg. Du kan laste det ned her: http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/ Da har jeg innstallert og kjørt ! :-) Får se hvordan det går. Var en gang før jeg innstallerte noe ryddegreier - da rydda jeg så mye at jeg måtte reinnstallere hele pc'n ..... hehe 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Da har jeg innstallert og kjørt ! :-) Får se hvordan det går. Var en gang før jeg innstallerte noe ryddegreier - da rydda jeg så mye at jeg måtte reinnstallere hele pc'n ..... hehe Du kan trygt slette alt det måtte finne. Det ble jeg fortalt en gang her og ingen skade har skjedd ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.