Gå til innhold

Fysisk Minne totalt kontra tilgjengelig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husk at Windows XP i seg selv bruker ganske mye minne.

Men jeg synes maskinen er blitt merkbart tregere i det siste.

Nå har jeg ikke verdens kjappeste adsl (384) men dog. Alt har vel ikke bare med hastighet å gjøre ? Vil det være noen forskjell på om jeg bruker Opera eller IE ? I det siste har jeg brukt begge og det trekker jo selvfølgelig en del av minnet.

Men jeg synes maskinen er blitt merkbart tregere i det siste.

Nå har jeg ikke verdens kjappeste adsl (384) men dog. Alt har vel ikke bare med hastighet å gjøre ? Vil det være noen forskjell på om jeg bruker Opera eller IE ? I det siste har jeg brukt begge og det trekker jo selvfølgelig en del av minnet.

Kanskje på tiden med en defragmentering?

Annonse

Selv har jeg xp. Når jeg kjører opera, winamp, mirc, kalkulator, clue, antivirus, tastetrykkteller, og mailwasher er fremdeles 449 av 785MB ledig.

Dette er jo urettferdig - hvorfor har du så mye minne !!!???

Du har jo ikke brukt så mye i % - men i rent fysisk minne så bruker du jo mer enn jeg har.

Det går unne som hakka møkk hos deg da eller?

Dette er jo urettferdig - hvorfor har du så mye minne !!!???

Du har jo ikke brukt så mye i % - men i rent fysisk minne så bruker du jo mer enn jeg har.

Det går unne som hakka møkk hos deg da eller?

Ja, det er helt problemfritt.

Vosjer avgårde.

Minne er jo billig for tiden. Løp og kjøp! Jeg mener .. klikk og kjøp ;p

Annonse

Det er et bra program som fjerner spyware på pc`en. Er det en del av spyware, så vil maskinen bli treg. Du kan laste det ned her:

http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/

Da har jeg innstallert og kjørt ! :-)

Får se hvordan det går.

Var en gang før jeg innstallerte noe ryddegreier - da rydda jeg så mye at jeg måtte reinnstallere hele pc'n ..... hehe

Da har jeg innstallert og kjørt ! :-)

Får se hvordan det går.

Var en gang før jeg innstallerte noe ryddegreier - da rydda jeg så mye at jeg måtte reinnstallere hele pc'n ..... hehe

Du kan trygt slette alt det måtte finne. Det ble jeg fortalt en gang her og ingen skade har skjedd ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...