Gå til innhold

Fornemmelse for mord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

18

• Anki

12

• pip

8

• neo

7

Mest aktive i denne tråden

Å neida, ikke alle.

Men da mener du at alle som ikke kan dokumentere ting er bedragere?

Hei,

Nei, selvsagt ikke.

Men i dette tilfellet så har man utført utallige undersøkelser, og ingen av dem har påvist noe "overnaturlig".

Hvor lenge synes du vi skal tro på disse?

Med vennlig hilsen

Hei,

Nei, selvsagt ikke.

Men i dette tilfellet så har man utført utallige undersøkelser, og ingen av dem har påvist noe "overnaturlig".

Hvor lenge synes du vi skal tro på disse?

Med vennlig hilsen

Hvordan kan man dokumentere noe overnaturlig da?

Tror du på et liv etter døden?

Må man dokumentere ting for å bli respektert at man tror på det?

Hei,

De har forsøkt utallige tester - ofte designet av de påstått "klarsynte" selv - uten at de har påvist noe overnaturlig.

Hvis man påstår noe, og tar seg betalt for noe, så bør man kunne dokumentere effekten, akkurat som hvis man er lege.

Med vennlig hilsen

Jeg leste i VG at den ene "synske" snakket med alle de drepte.

Da synes jeg det er merkelig at verken Anne, Marie eller Kristian forteller denne synske damen hvem som drepte dem.

Jeg synes sånne program er så spennende, det er så gøy å se hva slags metoder og innfallsvinkler disse liksom-synske har.

Nei, hadde noen sagt at, "ja, her er Karl, han ble født i 1862 og ble drept av Maren (som de alltid heter i Åndenes makt) Karl var gift med Mette og de hadde tre barn som het bla-bla-bla

Men, neida, det virker som om åndene helt glemmer hva de heter, f.eks. tror de at de heter Maren, og når tv-folkene ikke finner noen Maren, men en Mette, så er nok det det samme.

Når jeg blir spøkelse, skal jeg kun kommunisere med de jeg elsker og ihvertfall ikke gå gjennom en halvdranker, utrøyka danske.

Hei,

De har forsøkt utallige tester - ofte designet av de påstått "klarsynte" selv - uten at de har påvist noe overnaturlig.

Hvis man påstår noe, og tar seg betalt for noe, så bør man kunne dokumentere effekten, akkurat som hvis man er lege.

Med vennlig hilsen

du svarte ikke på de 2 siste.

Annonse

Men det er her det kommer inn da, Sør - hva om det ikke er bedrageri? Klarer du å tenke den tanken i to sekunder at det kan hende at de synske hadde kontakt med de døde, og så si etter det hva du syns om at de tok opp saken?

Er det ikke bedre at de prøver alle løsninger for å prøve og løse saken?

Hvorvidt det kommer noe ut av at de synske var der vet jo verken du eller jeg noe om, men hva hvis?

Om jeg tenker i to eller tusen sekunder så forandrer ikke det det faktum at ingen synsk, noensinne har bestått selv den enkleste test!

Det er veldig lett å være synsk i ettertid!

Hei,

Nei, jeg er ateist og jeg tror ikke på noe liv etter døden.

Generelt vi jeg si at hvis du tjener penger på noe, eller overbeviser folk om noe, så bør du kunne dokumentere det.

Akkurat som hvis jeg vil selge deg "anti-kreft tabletter". For du ville vel ikke tatt dem når det ikke finnes noen dokumentasjon?

Med vennlig hilsen

Jeg syns ikke det skader at man prøver alle utveier for å løse en så alvorlig sak.

Dessuten - at ikke synskes henvendelser har ført til oppklaring av saker før kan jo også være pga at politiet ikke sjekker ut de synskes opplysninger. Det kan også være bedrageri ja, men det vil ikke nødvendigvis si at det ikke finnes synske.

Jeg leste boka som moren til Marianne Rugaas Knutsen skrev.

Selvsagt ble hun oversvømt av synske, og selvsagt fulgte hun alle råd som ble gitt fra dem. Hvem ville ikke det?

Tilslutt kollapset hun etter å ha lett i dagevis på angitte steder.

Så jeg synes det skader jævlig mye, det er så motbydelig grotesk at jeg ikke finner ord.

Da synes jeg det er merkelig at verken Anne, Marie eller Kristian forteller denne synske damen hvem som drepte dem.

Jeg synes sånne program er så spennende, det er så gøy å se hva slags metoder og innfallsvinkler disse liksom-synske har.

Nei, hadde noen sagt at, "ja, her er Karl, han ble født i 1862 og ble drept av Maren (som de alltid heter i Åndenes makt) Karl var gift med Mette og de hadde tre barn som het bla-bla-bla

Men, neida, det virker som om åndene helt glemmer hva de heter, f.eks. tror de at de heter Maren, og når tv-folkene ikke finner noen Maren, men en Mette, så er nok det det samme.

Når jeg blir spøkelse, skal jeg kun kommunisere med de jeg elsker og ihvertfall ikke gå gjennom en halvdranker, utrøyka danske.

Disse "liksom synske"? Hvordan i all verden kan du vite at de ikke er synske? Greit nok at du spekulerer, men dette ble jo rene påstander.

Jeg leste boka som moren til Marianne Rugaas Knutsen skrev.

Selvsagt ble hun oversvømt av synske, og selvsagt fulgte hun alle råd som ble gitt fra dem. Hvem ville ikke det?

Tilslutt kollapset hun etter å ha lett i dagevis på angitte steder.

Så jeg synes det skader jævlig mye, det er så motbydelig grotesk at jeg ikke finner ord.

Litt pussig at hun da har gitt klar signal til neste ukes program som skal jo handle om nettopp denne saken ?????

og hvorfor er vi mennesker så redde for å innerømme at ikke alt her på jorden kan forklares???

Jeg behøver heller ikke gå i kirken hver søndag, eller moskéen hver fredag, for å vite at jeg ikke tror på verken kristendom eller islam.

God natt!

Med vennlig hilsen

Nei, men i diskusjoner er det rimelig klart at du ikke har peiling på hva som foregår der ;o)

Annonse

Jeg synst hun ganske så tydelig klarte å fortelle hvem som drepte de....

Hvor mange ganger tok de det opp igjen : sønnen vår - min bror - hvorfor gjorde han det - pga. penger osv osv osv..

Kan det bli tydeligere?!

Jeg skjønner at de pårørende "PRØVER ALT" - De som sitter inne blir ikke mer eller mindre skyldig, de som er døde, blir ikke mer død.

Det kan bare ikke bli verre, -det kan MULIGENS en promille-sjanse gå litt bedre om noen tipser evt.

Syns det er helt greit å bruke media på denne måten.

Om det finnes klarsynte vil ikke jeg sette meg til doms over.

Jeg synst hun ganske så tydelig klarte å fortelle hvem som drepte de....

Hvor mange ganger tok de det opp igjen : sønnen vår - min bror - hvorfor gjorde han det - pga. penger osv osv osv..

Kan det bli tydeligere?!

Men så lenge den synske vet hvem so mer dømt, og hvorfor, så er det da totalt uinteresant?

Det er jo bare interesant om det kommer opp helt nye opplysninger som kan bekreftes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...