Gå til innhold

Hvor godt kjenner man hverandre?

Anbefalte innlegg

Ble litt inspirert av tråden "Nei, det kan ikke være ham!" der det diskuteres om man virkelig kan kjenne sin partner 100%. Jeg har vært gift i nesten 10 år, og jeg vil påstå at jeg kjenner mannen min. Men slik det blir sagt i tråden: Det er mennesker som etter 20 års samboer-/ekteskap som velger å skifte kjønn. Tror du deres ektefelle visste at deres kone/mann egentlig ville være det motsatte? Så jeg er egentlig enig i at det blir feil å tro at man kjenner noen 110%. Hva mener andre ang. dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120519-hvor-godt-kjenner-man-hverandre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært samboer med min kjære i 10 år.En skulle tro jeg kjente han godt,men det er slett ikke tilfellet!

Jeg er den som prater og han er den som lytter.Han er en veldig stille person,sier ikke mere enn han må.Mens han vet absolutt ALT om meg(hånda på hjertet)

Jeg får ofte overraskelser når han har besøk av vennene sine og det kommer fram ting som jeg ALdri hadde trodd om mikn kjære.Han er visst svært utadvent og flørtende på byen(sjokk!!)

Det er jeg selv også,så det er ingen sjalusi inni bildet.Vi pleier sjelden gå ut sammen pga mangel på barnevakt

Annonse

Jeg tror ikke man kjenner hevrandre 110%. Mennesker utvikler og forandrer seg hele tiden, + at mennesker kan handle på en måte de selv ikke forventer!

Man hadde samboern min blitt anholdt for voldtekt ville jeg sagt at det ikke var han.

For å være lojal mot ham eller fordi du seriøst tror at han aldri ville vært i stand til det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...