Gå til innhold

Hmm, hun har hatt analsex med en fremmed fyr

Anbefalte innlegg

Det er litt pussig. Hvis jeg en gang skal møte noen av dere, vet jeg ganske mye om veldig mange. Tenk deg at jeg møter deg for første gang.... da vet jeg at du liker analsex noen ganger, du har trøbbel med kjæresten din, du er en part i et arveoppgjør, du har vært nesten utro en gang..... tenk, alt dette vet jeg FØR jeg har hilst på deg..

Pussige greier dette med diskusjoner på nett... vi ville aldri snakket like løst ansikt til ansikt

Fortsetter under...

Helsike!

Trodde oversikten ledet til en betroelse om kjerringa di og skulle anbefale deg en super buttplugg du kunne gi henne til jul.. *hjelpsom*

Overskriften er halve innlegget, baby :)

Men bortsett fra det så må du gjerne anbefale buttplug og annet tilbehør, for all del

Annonse

Eh... heldigvis gjelder jo ikke avsløringer av intime opplysninger _meg_...

- hvilket betyr at jeg kan nyte kaffen og slappe _godt_ av i solveggen en gang i verden der nede *peker sørover*

nåh, jeg vet nå ett par ting om deg også :)

Jeg har også tenkt mye på det her, og enkelte - uten at jeg skal nevne nick - røper rett og slett så mye intimt at det står som et mysterium for meg hvordan de tør å møte noen.

Du for eksempel? ;)

Jeg har fått litt noia og har fått fjernet bildet mitt fra den dol-siden.

Jeg har ikke hatt noen hemmeligheter her inne akkurat. Men jeg har heller ingen planer om å møte noen.

Litt rart er det sikkert om en finner ut at sjefen, fastlegen eller dagmammaen er en av de som har lagt ut om sexlivet sitt her..

Du for eksempel? ;)

Jeg har fått litt noia og har fått fjernet bildet mitt fra den dol-siden.

Jeg har ikke hatt noen hemmeligheter her inne akkurat. Men jeg har heller ingen planer om å møte noen.

Litt rart er det sikkert om en finner ut at sjefen, fastlegen eller dagmammaen er en av de som har lagt ut om sexlivet sitt her..

Jeg fjernet bildet av meg for over ett år siden, men egentlig gir jeg faen.

Det er umulig å skille mitt bullshit fra fakta her, så sånn sett kan jeg vel egentlig skrive ganske mye og likevel komme unna med det :)

Annonse

Jeg har også tenkt mye på det her, og enkelte - uten at jeg skal nevne nick - røper rett og slett så mye intimt at det står som et mysterium for meg hvordan de tør å møte noen.

Hehe, for du avslører nesten ingenting om deg selv.. Vi vet både hvordan du bruker tunga på ukristelige steder og hvordan du blir overfallt av småbikkjer;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...