Gjest en som håper Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 Er det noen som har gjennomgått dette og vet litt om gangen i det hele? Hva koster det og hvor lang tid tok det før adopsjonen var i orden? Takknemlig for svar. Hilsen 0 Siter
Kinesermor Skrevet 23. september 2003 Skrevet 23. september 2003 Trodde egentlig ikke det kostet noe, men gå inn på BUFA`s hjemmeside så finner du sikkert gode svar. 0 Siter
trompet Skrevet 23. september 2003 Skrevet 23. september 2003 Trodde egentlig ikke det kostet noe, men gå inn på BUFA`s hjemmeside så finner du sikkert gode svar. Jeg mener og tror at det er blitt forandring fra tidligere år. BUFA må nå godkjenne istedet for fylkesmannen. Men det koster bare frimerkene og ev, legeattes (det samme med fosterbarn adopsjon )Hvis det er andre som vet andeledes så fortell , da det er store forvirringer rundt temat tror jeg. 0 Siter
aroma1365380588 Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Hei! Vi vurderer også det samme? Ser at innlegget er noen år, derfor lurer jeg på om dere har gjordt det eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.