Gå til innhold

Kan du hjelpe emg med et filosofispm?

Anbefalte innlegg

Gjest nystudent

Hei.

jeg skal skrive en oppgave hvor de spør etter Platons syn på de styrende og de styrte i forhold til andre filosofer/ tenkere som feks Machiavelli, Hobbes, Marx, Rossau.

Pensum er på engelsk og jeg sliter skikkelig. Har du noen ledetråer slik at jeg ikke mistolker teksten helt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120663-kan-du-hjelpe-emg-med-et-filosofispm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmålet ditt er VELDIG STORT. Hadde jeg hatt tid og ork, så... beklager.

Hvorfor svarer du på dette innlegget, hvis du likevel ikke hadde planlagt å gi et svar?

Det kan være lurt å søke på Google.com eller lignende steder. Det kommer som regel opp flere gode sider fra denne søkemotoren.

Vær bevisst hva du søker på, så det ikke blir for mye rot.

Lykke til med oppgaven!

Hvorfor svarer du på dette innlegget, hvis du likevel ikke hadde planlagt å gi et svar?

Det kan være lurt å søke på Google.com eller lignende steder. Det kommer som regel opp flere gode sider fra denne søkemotoren.

Vær bevisst hva du søker på, så det ikke blir for mye rot.

Lykke til med oppgaven!

Akkurat hva jeg hadde planlagt vet du lite om.

Jeg skrev faktisk et nokså langt og rimelig fyldig svar som dessverre ble slettet ved en feil - og da orket jeg ikke begynne på nytt. Men det er klart, det ga jo ikke mye mening i det svaret jeg faktisk greide å få plottet inn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...