Gå til innhold

Så var galningen i gang igjen

Anbefalte innlegg

Kan du vennligst rydde opp i denne tråden: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1844161

Som tidligere er den velkjente figuren ute med sine pedoflibeskyldninger/hentydninger.

Denne gang (utrolig nok) uløst av at jeg postet en link til 14 justismord, som viser hvor farlig gapestokk kan være.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120726-s%C3%A5-var-galningen-i-gang-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ALDRI anklaget deg for pedofili.

Derimot har jeg på en helt saklig måte påpekt at de *eneste* jeg har sett deg forsvare er folk som "tilfeldigvis" er anklaget for pedofili. Gjentatte ganger.

Dette er fakta.

===

Det er, for øvrig, interessant å se at den store forsvareren for ytringsfrihet roper opp og vil ha innlegg fjernet, selv om disse er rene fakta-innlegg.

Jeg har ALDRI anklaget deg for pedofili.

Derimot har jeg på en helt saklig måte påpekt at de *eneste* jeg har sett deg forsvare er folk som "tilfeldigvis" er anklaget for pedofili. Gjentatte ganger.

Dette er fakta.

===

Det er, for øvrig, interessant å se at den store forsvareren for ytringsfrihet roper opp og vil ha innlegg fjernet, selv om disse er rene fakta-innlegg.

Gjør deg ikke mer til tosk enn hva du er. Hele verden inkludert Arne Husveg i blindeforbudet kan se hvor du vil med inlegga dine.

Jeg er MØKKA lei av å måtte forsvare meg mot dine nederige sag under beltestedet hver gang jeg forsvarer rettskraftige dommer i norske rettsaler, argumenterer mot gapestokksamfunnet, eller forlanger å leve i et rettsamfunn med like regler for alle, OGSÅ pedofile.

Dette er tema hvor jeg har minst 90% av det norske folk med meg i mitt syn, og hvor dine ekstreme meninger, netopp er ekstreme. Det viser også motbøren du har fått i de aktuelle tråder.

Du er et råtten pudding som absolutt ikke har sperrer eller grenser for hvilket lavmål du legger deg på i møte med andre i det offentlige rom når du ikke er enig med dem !

Gjør deg ikke mer til tosk enn hva du er. Hele verden inkludert Arne Husveg i blindeforbudet kan se hvor du vil med inlegga dine.

Jeg er MØKKA lei av å måtte forsvare meg mot dine nederige sag under beltestedet hver gang jeg forsvarer rettskraftige dommer i norske rettsaler, argumenterer mot gapestokksamfunnet, eller forlanger å leve i et rettsamfunn med like regler for alle, OGSÅ pedofile.

Dette er tema hvor jeg har minst 90% av det norske folk med meg i mitt syn, og hvor dine ekstreme meninger, netopp er ekstreme. Det viser også motbøren du har fått i de aktuelle tråder.

Du er et råtten pudding som absolutt ikke har sperrer eller grenser for hvilket lavmål du legger deg på i møte med andre i det offentlige rom når du ikke er enig med dem !

1) Jeg har alltid argumentert MOT "gapestokk".

2) Diskusjonen du legger opp til hører ikke hjemme på Webmaster-forum.

1) Jeg har alltid argumentert MOT "gapestokk".

2) Diskusjonen du legger opp til hører ikke hjemme på Webmaster-forum.

1) Og det sier fjotten som gjene beskylder lett identifiserbare folk, med grove UDOKUMENTERTE injurierende utsagn: http://forum.doktoronline.no/forum/35/64.ipg?view=thread&thread=1825652

2) Enig. Din grove sjikane hører ingen steder hjemme.

• 2 uker senere...

Annonse

Tiltredes!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...