Gå til innhold

Dobesøk, - psyke

Anbefalte innlegg

Gjest Dodraugen

Jeg mener nå bibbelibom-besøk. Jeg klarer ikke å gå på do andre steder enn hjemme hos meg selv, eller hos familie. Klarer ikke hos broren engang. Er doen nære stua eller der det er folk klarer jeg ikke. Jeg kan trykke til jeg blir blå, men det vil ikke åpne seg bak der. Selv om jeg virkelig må!

jeg klarer heller ikke gå på do hvis det står noen utenfor doen, eller på toaletter der det er to og tre doer. Da må jeg være helt alene og hører jeg noen utafor eller i den andre båsen kan jeg bare glemme det.

var på møte hele dagen i går og måtte skikkelig på do. Måtte allikevel presse og presse, kom en tynn stripe bare. resten av dagen var jeg helt rar i magen siden jeg ikke fikk tømt meg. Vanligvis går jeg på do om morran på jobb, da er jeg alltid alene på hele toalettet, ellers venter jeg til den andre har gjort seg ferdig og gått.

Hvordan kan ejg forandre på dette? Er veldig slitsomt for jeg klarer bare ikke å gjøre det jeg må! Når ejg drar på hytteturer opg sånne ting holder jeg meg hele helgen hvis jeg klarer.

Når jeg var på ferie i fjor klarte jeg ikke gå på do på hotellet så lenge venninna mi var der, doen lå vegg-ivegg med oppholdsrommet og det var lydt der. Så jeg lata som jeg skulle ringe hver gang jeg gikk på do og brukte hotell-doen som det aldri var folk på.

Hvordan klarer folk å drite når andre sitter ved siden av eller står og hører på..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120748-dobes%C3%B8k-psyke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nok jobbe litt med psyken din i denne saken, ja. Det blir nok en treningssak.

Må man, så må man - det er farlig å holde på bæsjen gjennom hele ferien også, vettu.

Dessuten så er det vel ikke så interessant med dobesøk at folk står og lytter. Enten så tisser vi eller så driter vi. Alle gjør det. Punktum.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120748-dobes%C3%B8k-psyke/#findComment-732192
Del på andre sider

He-he :-) Jeg jobbet sammen med en dame en gang, som hadde samme problem som deg. Enden på visa var at hun ikke dreit på lange tider, og til slutt måtte hun på sykehus for "å stake opp" baki der og få et durabelig klyster. Da kom det for et par uker.

Pekefingeren fra legen var å gå på do minst en gang daglig og bommelomme.

Du vet vel at du kan hive masse dopapir nedi toalettskåla, sånn at det ikke blir noe plask i vannet? Bommelommen lander mykt og lydløst på en seng av papir.

Hos noen er det dette "bråket" som hemmer dem når de skal på do. De er redde noen skal høre det. Men som sagt; noen runder papir i do før man setter seg, gjør underverker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120748-dobes%C3%B8k-psyke/#findComment-732237
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...